Jak ulovit milionáře

06. října 2014, 07:33 - Jaroslav Matějka
06. října 2014, 07:33

Luxusním automobilům se v Česku daří. Jejich prodeje se letos za tři čtvrtě roku meziročně zdvojnásobily. Co to značí? Kromě jiného i to, že se je u nás obchodnící konečně naučili prodávat. Třeba fanoušek značky Porsche. Chce prohnat svůj nový sporťák na závodní dráze? S doprovodem závodního jezdce? Dnes už to není problém. Podobně milovník terénních vozů Range Rover. Chce poznat své limity v extrémním terénu? Všechny tankodromy světa jsou mu k dispozici.

A nezůstává jen u toho. Zákazníci jsou například zváni na golfové turnaje své vyvolené značky. Stačí jen mrknout na stránky České golfové federace, pro každého tu byl turnaj: Jaguar Golf Trophy, BMW Golf Cup, Audi Perfection, Lexus Praha Golf Cup, Porsche Golf Open… I u nás už zkrátka obchodnící poznali, že nejlépe se takové zboží prodává „face to face“, tedy tváří v tvář.


Čtěte také:

Zájem o auta roste. Prodejní prvenství drží Škoda, posilují Hyundai a Dacia

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče