Jak ulovit milionáře

06. října 2014, 07:33 - Jaroslav Matějka
06. října 2014, 07:33

Luxusním automobilům se v Česku daří. Jejich prodeje se letos za tři čtvrtě roku meziročně zdvojnásobily. Co to značí? Kromě jiného i to, že se je u nás obchodnící konečně naučili prodávat. Třeba fanoušek značky Porsche. Chce prohnat svůj nový sporťák na závodní dráze? S doprovodem závodního jezdce? Dnes už to není problém. Podobně milovník terénních vozů Range Rover. Chce poznat své limity v extrémním terénu? Všechny tankodromy světa jsou mu k dispozici.

A nezůstává jen u toho. Zákazníci jsou například zváni na golfové turnaje své vyvolené značky. Stačí jen mrknout na stránky České golfové federace, pro každého tu byl turnaj: Jaguar Golf Trophy, BMW Golf Cup, Audi Perfection, Lexus Praha Golf Cup, Porsche Golf Open… I u nás už zkrátka obchodnící poznali, že nejlépe se takové zboží prodává „face to face“, tedy tváří v tvář.


Čtěte také:

Zájem o auta roste. Prodejní prvenství drží Škoda, posilují Hyundai a Dacia

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče