Menu Zavřít

Jak ulovit milionáře

6. 10. 2014
Autor: ČTK

Luxusním automobilům se v Česku daří. Jejich prodeje se letos za tři čtvrtě roku meziročně zdvojnásobily. Co to značí? Kromě jiného i to, že se je u nás obchodnící konečně naučili prodávat. Třeba fanoušek značky Porsche. Chce prohnat svůj nový sporťák na závodní dráze? S doprovodem závodního jezdce? Dnes už to není problém. Podobně milovník terénních vozů Range Rover. Chce poznat své limity v extrémním terénu? Všechny tankodromy světa jsou mu k dispozici.

A nezůstává jen u toho. Zákazníci jsou například zváni na golfové turnaje své vyvolené značky. Stačí jen mrknout na stránky České golfové federace, pro každého tu byl turnaj: Jaguar Golf Trophy, BMW Golf Cup, Audi Perfection, Lexus Praha Golf Cup, Porsche Golf Open… I u nás už zkrátka obchodnící poznali, že nejlépe se takové zboží prodává „face to face“, tedy tváří v tvář.

BRAND24


Čtěte také:

Zájem o auta roste. Prodejní prvenství drží Škoda, posilují Hyundai a Dacia

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).