Jak ulovit milionáře

06. října 2014, 07:33 - Jaroslav Matějka
06. října 2014, 07:33

Luxusním automobilům se v Česku daří. Jejich prodeje se letos za tři čtvrtě roku meziročně zdvojnásobily. Co to značí? Kromě jiného i to, že se je u nás obchodnící konečně naučili prodávat. Třeba fanoušek značky Porsche. Chce prohnat svůj nový sporťák na závodní dráze? S doprovodem závodního jezdce? Dnes už to není problém. Podobně milovník terénních vozů Range Rover. Chce poznat své limity v extrémním terénu? Všechny tankodromy světa jsou mu k dispozici.

A nezůstává jen u toho. Zákazníci jsou například zváni na golfové turnaje své vyvolené značky. Stačí jen mrknout na stránky České golfové federace, pro každého tu byl turnaj: Jaguar Golf Trophy, BMW Golf Cup, Audi Perfection, Lexus Praha Golf Cup, Porsche Golf Open… I u nás už zkrátka obchodnící poznali, že nejlépe se takové zboží prodává „face to face“, tedy tváří v tvář.


Čtěte také:

Zájem o auta roste. Prodejní prvenství drží Škoda, posilují Hyundai a Dacia

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít