Jak to vidí zákazník (1.)

27. října 2003, 00:00 - admin
27. října 2003, 00:00

Jistě máte snahu obsloužit svého zákazníka co nejlépe. K bezvadné obsluze náleží i rychlost.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Stane-li se však někdy, že váš prodavač nemůže právě žádané zboží okamžitě předložit, a pozorujete-li, že zákazník se stává netrpělivým, nestěžujte si mu na svůj vlastní personál. - Vždyť si stěžujete vlastně sám na sebe. Protože jen vy sám jste odpověden za kvalitu vašich zaměstnanců. Začnete-li si naříkati: „Co ten člověk tak dlouho hledá?“ a pod., ukazujete sám, že nezaměstnáváte dobré síly. A to na zákazníka nikdy dobře nepůsobí. Ať už prodáváte sám, anebo zaměstnáváte prodavače, měl byste se denně přesvědčovat, zda víte vy sám i všichni prodavači o všem, co je ve vašem oboru nového. Jsou dnes na příklad v radiooboru prostí amatéři, pro které je studium radiotechniky koníčkem a kteří si nijak nezadají s odborníkem. Proto byste nikdy neměl připustit, aby zákazník věděl o novinkách, které jsou vám a vašemu personálu ještě neznámé. Každý máme býti mistrem ve svém oboru a v prodeji to znamená naprostou znalost všeho, co se týká i vašeho zboží.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče