Jak to vidí zákazník (1.)

27. října 2003, 00:00 - admin
27. října 2003, 00:00

Jistě máte snahu obsloužit svého zákazníka co nejlépe. K bezvadné obsluze náleží i rychlost.

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Stane-li se však někdy, že váš prodavač nemůže právě žádané zboží okamžitě předložit, a pozorujete-li, že zákazník se stává netrpělivým, nestěžujte si mu na svůj vlastní personál. - Vždyť si stěžujete vlastně sám na sebe. Protože jen vy sám jste odpověden za kvalitu vašich zaměstnanců. Začnete-li si naříkati: „Co ten člověk tak dlouho hledá?“ a pod., ukazujete sám, že nezaměstnáváte dobré síly. A to na zákazníka nikdy dobře nepůsobí. Ať už prodáváte sám, anebo zaměstnáváte prodavače, měl byste se denně přesvědčovat, zda víte vy sám i všichni prodavači o všem, co je ve vašem oboru nového. Jsou dnes na příklad v radiooboru prostí amatéři, pro které je studium radiotechniky koníčkem a kteří si nijak nezadají s odborníkem. Proto byste nikdy neměl připustit, aby zákazník věděl o novinkách, které jsou vám a vašemu personálu ještě neznámé. Každý máme býti mistrem ve svém oboru a v prodeji to znamená naprostou znalost všeho, co se týká i vašeho zboží.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče