Jak předvádíte zboží? ...hlas s hůry

16. února 2004, 00:00 - Stranu připravil Zdeněk Kubín
16. února 2004, 00:00

Podobné případy se stávají často také tam, kde mají zboží v obchodě uloženo v regálech tak, že je k němu přístup jen po žebři. Tam se stává zhusta to, že prodavač volá na zákazníka jakoby s výšin nebeských, drže při tom zboží tak, že zákazník je ani dobře nevidí: "Co říkáte tomuto?

INSPIRACE Z I. REPUBLIKY

Podobné případy se stávají často také tam, kde mají zboží v obchodě uloženo v regálech tak, že je k němu přístup jen po žebři. Tam se stává zhusta to, že prodavač volá na zákazníka jakoby s výšin nebeských, drže při tom zboží tak, že zákazník je ani dobře nevidí: „Co říkáte tomuto?“ Co je příčinou takového jednání prodavačů? Je to jejich lenost! Jsou pohodlní, zvednout se z toho podpultu anebo slézti dolů po žebře a ukázat zákazníkovi zboží zblízka. Jak si má zákazník zboží vybrat, když je dobře nevidí? Pak si ovšem takový prodavač naříká, že již ukázal pět nebo třeba i deset druhů a zákazník si dosud ničeho nevybral. Kdyby předvedl zákazníkovi zboží zblízka, pak by třeba hned na poprvé předložené zboží neprodal, ale zjistil by přesně přání zákazníkovo, podruhé by zboží již vybral tak, aby zákazníkovi plně vyhovovalo. A to by mu ušetřilo také zbytečné natahování se zpod pultu anebo lezení s žebře dolů a nahoru několikrát po sobě.

Podle časopisu Průkopník, 1936, Zlín

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče