Jak nezchudnout na Facebooku

21. května 2012, 10:59 - Lukáš Kovanda
21. května 2012, 10:59

Facebook odpočítává své první hodiny na burze. Jde o burzovní událost roku. Vyplatí se do jeho akcií investovat, nebo ne?

Foto: archív

Spektákl. Mediální hit. Společenská událost. Právě tak vidí experti vstup Facebooku na burzu. Vstup, jenž se vůbec neodvíjí od ekonomických zákonitostí, jak rovněž poznamenal jeden z nich. Jinými slovy, nákupem akcií sociální sítě lze královsky vydělat, ale i prodělat kalhoty. Nikdo není prorokem. A o to více o tom všichni mluví.

Sociální sítě jsou stále populárnější. Nesmírně populární,“ říká Jim Rogers, miliardář a investor, někdejší blízký spolupracovník jiného burzovního mága, George Sorose, s nímž před 20 lety málem zničil britskou libru. „Když je něco nesmírně populární, bývá to ovšem znak jisté mánie, jisté přehnanosti,“ dodává pro PROFIT.

Není to bublina?

Na co si dát pozor?

Věří lidé Facebooku?

Co na to Čína?

Odpovědi na tyto a další otázky se dozvíte v aktuálním čísle týdeníku PROFIT.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče