Jak nebudovat dobrou image

20. prosince 2004, 00:00 - (peh)
20. prosince 2004, 00:00

GLOSYNedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí.

GLOSY Nedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí. Deset z jedenácti představitelů řetězců, z nichž mnozí jsou renomovaní zahraniční manažeři, prakticky bez omluvy bojkotovalo předem dojednanou schůzku sdvěma ministry a jedním vysoce postaveným představitelem ministerstva třetího. To vše v situaci, kdy je ve hře možná regulace některých obchodních praktik týkajících se právě řetězců. Ve chvíli, kdy image nadnárodních obchodních řetězců je v očích lidí velmi nelichotivá, neboť je veřejnost viní tu z krachů malých prodejců, jindy zase z kácení stromů. Řetězce, a právě ty nadnárodní, by přitom měly být vzorem korektní komunikace, už proto, že právě ony jsou v přímém kontaktu se spotřebitelem, kterému chybí informační osvěta.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít