Jak nebudovat dobrou image

20. prosince 2004, 00:00 - (peh)
20. prosince 2004, 00:00

GLOSYNedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí.

GLOSY Nedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí. Deset z jedenácti představitelů řetězců, z nichž mnozí jsou renomovaní zahraniční manažeři, prakticky bez omluvy bojkotovalo předem dojednanou schůzku sdvěma ministry a jedním vysoce postaveným představitelem ministerstva třetího. To vše v situaci, kdy je ve hře možná regulace některých obchodních praktik týkajících se právě řetězců. Ve chvíli, kdy image nadnárodních obchodních řetězců je v očích lidí velmi nelichotivá, neboť je veřejnost viní tu z krachů malých prodejců, jindy zase z kácení stromů. Řetězce, a právě ty nadnárodní, by přitom měly být vzorem korektní komunikace, už proto, že právě ony jsou v přímém kontaktu se spotřebitelem, kterému chybí informační osvěta.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče