Jak nebudovat dobrou image

20. prosince 2004, 00:00 - (peh)
20. prosince 2004, 00:00

GLOSYNedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí.

GLOSY Nedostatek podnikatelské morálky je v posledních dobách v českých krajích notoricky obehranou písničkou. Tento trend je živen především tuzemskými podnikatelskými subjekty. Infekce se nicméně úspěšně šíří, alespoň do nadnárodních obchodních sítí. Deset z jedenácti představitelů řetězců, z nichž mnozí jsou renomovaní zahraniční manažeři, prakticky bez omluvy bojkotovalo předem dojednanou schůzku sdvěma ministry a jedním vysoce postaveným představitelem ministerstva třetího. To vše v situaci, kdy je ve hře možná regulace některých obchodních praktik týkajících se právě řetězců. Ve chvíli, kdy image nadnárodních obchodních řetězců je v očích lidí velmi nelichotivá, neboť je veřejnost viní tu z krachů malých prodejců, jindy zase z kácení stromů. Řetězce, a právě ty nadnárodní, by přitom měly být vzorem korektní komunikace, už proto, že právě ony jsou v přímém kontaktu se spotřebitelem, kterému chybí informační osvěta.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče