Ivan Špirakus: Letošní anketa Pojišťovna roku nepřinesla žádná překvapení

22. května 2009, 00:00 - Tomáš Johánek
22. května 2009, 00:00

„Anketa Pojišťovna roku přináší pojišťovnám důležitou zpětnou vazbu od makléřů, kteří s jednotlivými produkty pracují,“ říká Ivan Špirakus, místopředseda Asociace českých pojišťovacích makléřů.

Autor: Profit

Jak hodnotíte úroveň letošního ročníku ankety Pojišťovna roku?

Letošní ročník potvrdil stabilní pozici ankety na českém pojistném trhu. Ve výsledcích se tentokrát neobjevilo žádné překvapení, což je podle mého názoru dané zejména konzervativní a dlouhodobou povahou oboru. Pojišťovna potřebuje pro obchodní úspěch u makléřů především dodržovat dlouhodobě nastavenou koncepci a mít kvalitní a stabilní tým pro spolupráci s makléři. Úspěch se zpravidla dostaví až po několika letech systematické práce.

V loňském ročníku soutěže jste uplatnili nové pojetí hodnocení pojišťoven. Jaké novinky přinesl letošní ročník?

Letos jsme zásadní novinky v systému hodnocení neudělali. Jak jsem zdůraznil výše, jsme konzervativní obor a loňské rozdělení na tři hlavní vítěze také potřebuje trochu historie. Jako novinku snad můžeme prezentovat získání mezinárodní auditorské firmy KPMG jako odborného partnera. Jejich zkušenosti v pojišťovnictví ve světě i na českém trhu budou pro nás do budoucna pomocí při dalším směřování ankety.

Jeden ročník ankety skončil, další se pomalu začne připravovat. Jak vidíte budoucnost soutěže, chystáte nějaké další novinky?

Máme před sebou do budoucna velký cíl. Chtěli bychom postupně přetvořit anketu Pojišťovna roku na akci, která by hodnotila celý pojistný trh. Nejen pojišťovny, ale i makléře. Pracovně tomu zatím říkáme Ceny českého pojišťovnictví. Velkou inspirací nám v tom jsou britské „Insurance Awards“, které nám byly také před mnoha lety inspirací pro anketu Pojišťovna roku. Chtěli bychom, aby celé české pojišťovnictví mělo každoroční reprezentativní setkání, které by zdůraznilo význam našeho oboru pro celou ekonomiku a posilovalo jeho prestiž. Věříme, že se nám časem podaří pro tuto myšlenku získat i pojišťovny, vysoké školy a další subjekty působící na trhu.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Státní dluh USA, Činy, Ruska a dalších zemí. Kolik dluží domácnosti a firmy?
O prázdninách projedete méně. Benzín i nafta pořád zlevňují
Zákaz kožešinových farem ročně ušetří život více jak 20 000 zvířat, ale senátoři ho nechtěli schválit
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Auta
10 nejrizikovějších ojetin, kterým je lepší se zdaleka…
Audi, BMW a Mercedes upraví software milionům starších dieselů. Kvůli emisím
Nástupce Bugatti Chiron bude muset přejít na elektřinu. Bez ní by už nezrychlil
Test motocyklu BMW S 1000 XR: Superbike na chůdách
Kvíz na pátek: Poznáte značku a model auta podle obrázku?
Technologie
Alza to s elektromobily myslí vážně. Přidává další modely, nabídne levnější vozy i dodávky
AdwCleaner 7.0 odhalí více breberek a skenuje rychleji
Projekt otevřeného ne-x86 počítače žije. Talos II bude ještě letos, s IBM Power9 a za míň
OneDrive rozšiřuje zálohování starších verzí na všechny typy souborů
Tip: Chtějí po vás telefonní číslo kvůli registraci? Která SIM je pro to nejlepší?
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít