INVEX přichází jako tři králové

29. září 2003, 00:00 - Přílohu Speciál připravili ZDENĚK KUBÍN, JAKUB TUREK
29. září 2003, 00:00

PRODUKTY INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE NÁS DOPROVÁZEJÍ V OSOBNÍM I PRACOVNÍM ŽIVOTĚ, NEPOSTRADATELNÉ JSOU V PODNIKÁNÍ. TOMU SE PŘIZPŮSOBUJE I NEJVĚTŠÍ ČESKÝ VELETRH INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ INVEX.

Letošní ročník chce být pro návštěvníky přehlednější

Pořadatelé tohoto veletrhu i někteří vystavovatelé již poslední léta pociťovali, že Invex potřebuje inovovat a přijít s nějakou novinkou. Vždyť lze říct, že tento veletrh patří v České republice k nejnavštěvovanějším - a to jak odborníky, tak představiteli firem, (kteří sledují novinky informačních technologií na trhu) stejně jako širokou veřejností. Vidět z Invexu co nejvíce během jednoho dne bylo již prakticky pro jedince nemožné. Proto letos přišli pořadatelé s výraznou novinkou.

CLASIC, BUSINESS A HOME

Chceme-li pro její charakteristiku zvolit nějaké přirovnání, tak lze sáhnout ke třem králům, přicházejícím s různými dary - Invex se letos (své brány otevře až 6. října) pro návštěvníky rozdělí do tří částí. V praxi to znamená, že členění Invexu již nebude odpovídat klasické „nomenklatuře“, ale rozdělí se na tři části: clasic, business a home. Tím maximálně upřednostní způsoby a formy, jimiž vystavovatelé hodlají oslovit cílové skupiny svých zákazníků. Lepší orientace bude zřejmě i pro ty, kteří sice nechtějí v dohledné době nic kupovat, ale chtějí se seznámit s novinkami a trendy ve vývoji informačních a komunikačních technologií. Na co se tyto tři části zaměří?

LEPŠÍ ORIENTACE, EFEKTIVNĚJŠÍ PREZENTACE

Invex classic má vycházet z klasických základů Invexu. Je určen vystavovatelům, kteří oslovují své zákazníky z podnikové a obchodní sféry a ze státní správy. Invex business je určen pro ty, kdo chtějí vést svá obchodní jednání v klidu a výhradně se zvanými partnery. Třetí část - Invex home - bude obsazena těmi vystavovateli, kteří chtějí zaujmout především domácí uživatele informačních a telekomunikačních technologií. V této části budou moci vystavovatelé své produkty i prodávat. Rozdělení Invexu na tyto části tak umožňuje vystavovatelům zvolit si podle svého zaměření a uvážení účast v té části nebo částech, které nejlépe odpovídají jejich představě o prezentaci. Správný výběr by měl pomoci lépe zajistit spokojenost vystavovatelů s vlastní účastí a návštěvníkům na druhé straně přinese snazší orientaci a možnost získat informace, které je zajímají, efektivněji. Vystavovatelé se tak mohou prezentovat na veletrhu různými způsoby.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty, jak na ně?
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Auta
BMW Z4 Concept byl neoficiálně odhalen těsně před premiérou…
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští rok dorazí také do Evropy
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Technologie
Další pohroma v cenách grafických karet na obzoru. GDDR5 tento měsíc zdražila o 30 %
Bitcoin přišel o rekord. Kryptoměnou Ethereum už proudí více transakcí
ČTÚ chce regulovat. Zjistil, že si mobilní operátoři málo konkurují
AMD vydalo speciální ovladač pro horníky. Zrychluje těžbu Etherea na Radeonech
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít