INVEX přichází jako tři králové

29. září 2003, 00:00 - Přílohu Speciál připravili ZDENĚK KUBÍN, JAKUB TUREK
29. září 2003, 00:00

PRODUKTY INFORMAČNÍ TECHNOLOGIE NÁS DOPROVÁZEJÍ V OSOBNÍM I PRACOVNÍM ŽIVOTĚ, NEPOSTRADATELNÉ JSOU V PODNIKÁNÍ. TOMU SE PŘIZPŮSOBUJE I NEJVĚTŠÍ ČESKÝ VELETRH INFORMAČNÍCH A KOMUNIKAČNÍCH TECHNOLOGIÍ INVEX.

Letošní ročník chce být pro návštěvníky přehlednější

Pořadatelé tohoto veletrhu i někteří vystavovatelé již poslední léta pociťovali, že Invex potřebuje inovovat a přijít s nějakou novinkou. Vždyť lze říct, že tento veletrh patří v České republice k nejnavštěvovanějším - a to jak odborníky, tak představiteli firem, (kteří sledují novinky informačních technologií na trhu) stejně jako širokou veřejností. Vidět z Invexu co nejvíce během jednoho dne bylo již prakticky pro jedince nemožné. Proto letos přišli pořadatelé s výraznou novinkou.

CLASIC, BUSINESS A HOME

Chceme-li pro její charakteristiku zvolit nějaké přirovnání, tak lze sáhnout ke třem králům, přicházejícím s různými dary - Invex se letos (své brány otevře až 6. října) pro návštěvníky rozdělí do tří částí. V praxi to znamená, že členění Invexu již nebude odpovídat klasické „nomenklatuře“, ale rozdělí se na tři části: clasic, business a home. Tím maximálně upřednostní způsoby a formy, jimiž vystavovatelé hodlají oslovit cílové skupiny svých zákazníků. Lepší orientace bude zřejmě i pro ty, kteří sice nechtějí v dohledné době nic kupovat, ale chtějí se seznámit s novinkami a trendy ve vývoji informačních a komunikačních technologií. Na co se tyto tři části zaměří?

LEPŠÍ ORIENTACE, EFEKTIVNĚJŠÍ PREZENTACE

Invex classic má vycházet z klasických základů Invexu. Je určen vystavovatelům, kteří oslovují své zákazníky z podnikové a obchodní sféry a ze státní správy. Invex business je určen pro ty, kdo chtějí vést svá obchodní jednání v klidu a výhradně se zvanými partnery. Třetí část - Invex home - bude obsazena těmi vystavovateli, kteří chtějí zaujmout především domácí uživatele informačních a telekomunikačních technologií. V této části budou moci vystavovatelé své produkty i prodávat. Rozdělení Invexu na tyto části tak umožňuje vystavovatelům zvolit si podle svého zaměření a uvážení účast v té části nebo částech, které nejlépe odpovídají jejich představě o prezentaci. Správný výběr by měl pomoci lépe zajistit spokojenost vystavovatelů s vlastní účastí a návštěvníkům na druhé straně přinese snazší orientaci a možnost získat informace, které je zajímají, efektivněji. Vystavovatelé se tak mohou prezentovat na veletrhu různými způsoby.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Auta
Retro na neděli: Ford T může za to, že jezdíme na benzín,…
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody zapůjčeného BMW i8
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Technologie
Historie televizorů Sony: od přistání na měsíci po deset let pokusů s OLEDem
Windows 10 již obsahuje český a slovenský hlas. Může vám předčítat text
Bugatti Chiron čeká na lepší pneumatiky. Pak zkusí překonat 450 km/h
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít