Investuji a sázím na budoucnost

21. února 2005, 00:00 - JIŘÍ PINKA
21. února 2005, 00:00

V autoškolách pracuje Jiří Trejtnar dlouho. Už v dobách, kdy byly pod Svazarmem, absolvoval pedagogické vzdělání a další specializované kurzy.

JIŘÍ TREJTNAR, MAJITEL PRAŽSKÉ AUTOŠKOLY AMOS:

* Proč jste se rozhodl založit vlastní autoškolu?

Jednou z mých aktivit ve Svazarmu bylo zavádění počítačů a nových technologií do autoškol. Celá tato předcházející činnost a zkušenosti mne po revoluci logicky vedly k založení vlastní firmy.

* Na co dáváte při podnikání důraz?

Seriózní přístup k zákazníkům. Nejde mi o to, abych rychle vydělal peníze.

Investuji do zařízení, vozidel ale i do svých vlastních výukových programů - sázím na budoucnost.

* Setkáváte se s nekalou konkurencí?

Nekalá konkurence je problém. Obecnou potíží je třeba dodržování stanoveného počtu hodin pro výuku i výcvik. Podmínky jsou přitom přesně dané.

* A co vy, dodržujete skutečně všechny podmínky?

Ano, díky tomu mám stálou klientelu a nemusím také tolik vydávat za reklamu.

* Máte nějakou zpětnou vazbu? Na konci každého kurzu se obracím na žáky, aby mi písemně sdělili klady a zápory absolvované výuky. Někdy píší, že jsme dražší než jinde, ale cenu držím stabilně. * Žádné slevy neposkytujete? Jak jsem řekl, nemám rád přílišné cenové výkyvy. Zimní slevu neposkytuji, autoškola je služba zákazníkům a pokud má být na úrovni, je režie skutečně vysoká. Cenové zvýhodnění dávám pouze studentům. * Kolik tedy u vás stojí kurz na osobní automobil?**

Skupinu „B“ nabízíme za 8580 korun. Snažím se ceny udržet ve středu pražských nabídek.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Revoluce? Už dnes si můžete objednat auto na solární pohon.…
Range Rover Velar nadchne už svým vzhledem. Ale tím to nekončí [první dojmy a velká galerie]
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti, Aran nebo Teide
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Technologie
Kompletní parametry Skylake-X s 12 až 18 jádry jsou venku. Takty mají překvapivě vysoko
LibreOffice 5.4 vyšel ke stažení. Generuje menší dokumenty a kvalitnější PDF
Na podzim skončí podpora Windows 10 v1511. Toto vydání už skoro nikdo nepoužívá
Konkurence nebo ne, Intel měl v druhém čtvrtletí rekordní tržby. Zvedl i cíle pro celý rok
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít