Intersport chce do 2010 získat třetinu trhu

22. ledna 2007, 00:00 - Karel Janků
22. ledna 2007, 00:00

Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.

Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.

Podle zástupců Intersportu by investice do nových prodejen mohly do roku 2010 představovat 190 až 330 milionů korun. Náklady přitom nesou franšízanti, kteří prodejny vedou. Intersport dodává know-how včetně analýzy místa, rozvržení prodejny či finančního poradenství a také marketingovou podporu.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče