Intersport chce do 2010 získat třetinu trhu

22. ledna 2007, 00:00 - Karel Janků
22. ledna 2007, 00:00

Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.

Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.

Podle zástupců Intersportu by investice do nových prodejen mohly do roku 2010 představovat 190 až 330 milionů korun. Náklady přitom nesou franšízanti, kteří prodejny vedou. Intersport dodává know-how včetně analýzy místa, rozvržení prodejny či finančního poradenství a také marketingovou podporu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče