Intersport chce do 2010 získat třetinu trhu

22. ledna 2007, 00:00 - Karel Janků
22. ledna 2007, 00:00

Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.

Společnost Intersport, která se zaměřuje na prodej sportovních potřeb, chce do roku 2010 ztrojnásobit tržní podíl z nynějších deseti na 30 procent. Za tři roky by tuzemská síť měla čítat 45 až 50 obchodů proti nynějším 22. Ještě letos by měly být otevřeny čtyři prodejny.

Podle zástupců Intersportu by investice do nových prodejen mohly do roku 2010 představovat 190 až 330 milionů korun. Náklady přitom nesou franšízanti, kteří prodejny vedou. Intersport dodává know-how včetně analýzy místa, rozvržení prodejny či finančního poradenství a také marketingovou podporu.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče