Internetový podnikatel Barta investoval půl milionu dolarů do internetových životopisů

Profit, TZ 23. srpna 2011, 14:40
23. srpna 2011, 14:40

Jan Barta se rozhodl podpořit nový internetový produkt. Investici ve výši půl milionu amerických dolarů nalil do ambiciózního projektu Resumesimo.com, který má sice české kořeny, avšak dosud dobýval především americký trh.

Foto: Profimedia.cz

O co se jedná? Na stránkách Resumesimo.com  si každý může za necelých deset minut vytvořit graficky a obsahově precizně zpracovaný životopis, který potenciální zaměstnavatel určitě nepřehlédne. Resumesimo.com se totiž rozhodl pořádně rozvířit stojaté vody v pojetí toho, jak má takové CV vypadat.

Personalisté přijímají každý den desítky životopisu. Všechny vypadají úplně stejně, a tak jsou přelétnuty za několik vteřin. Můžete mít obrovské pracovní zkušenosti, ale teď stojíte nastejné startovní úrovni jako kdokoliv jiný,“ vysvětluje ideu serveru jeden z jeho zakladatelů Ladislav Nosákovec a pokračuje: „Životopisy vytvořené službou však upoutají natolik, že je personalisté nezavřou se zívnutím po pár vteřinách. Odlišovat se mezi desítkami jiných žadatelů, o to jde při hledání práce především.

Velkým benefitem této služby je i rychlost, s jakou si uživatel své nové CV pořídí. „Žádná registrace, žádné zdlouhavé proklikávání. Vyberete si šablonu, nahrajete nebo vyplníte svá data a během několika minut vidíte výsledek. Svůj životopis si můžete buď vytisknout, nebo hned poslat e-mailem zaměstnavateli,“ dodává Nosákovec.

 Ten celý koncept vymyslel se svým obchodním partnerem Martinem Demigerem. „Nápad na tento projekt vznikl koncem roku 2010. Mnoho z našich kamarádů hledalo v té době zaměstnání a stěžovali si, že na internetu není žádná služba, která by jim nabídla jednoduchou tvorbu životopisů,“ popisuje Demiger vznik projektu, který se během pár týdnů po spuštění stal velkým hitem.

Úspěch americké verze nás překvapil. Mysleli jsme si, že bude obtížné se v obrovské konkurenci prosadit, ale síla „word-of-mouth“ udělala svoje a naši první zákazníci rychle šířili povědomí o Resumesimo mezi své známé a kamarády,“ spokojeně konstatuje jeden ze zakladatelů. Díky investici se dvojice navíc chystá expandovat na další trhy. „V nejbližších měsících spustíme několik dalších jazykových verzí, které budou lépe odpovídat potřebám našich zákazníků v ostatních státech. Velký potenciál cítíme také v Brazílii, kde už máme několik desítek spokojených zákazníků,“ uzavírá Demiger.

Martin Demiger (20) a Ladislav Nosákovec (22) spolu podnikají již od roku 2006. Jejich prvním projektem byla databáze ubytování Nadovču.cz, kterou úspěšně prodali. Získané peníze investovali do vybudování portfolia cestovních webů a do eshopu Ozdobse.cz, který je v současné době jedním z největších online prodejců šperků. Resumesimo je jejich prvním zahraničním projektem a také první zkušeností s investorem.  Jan Barta se narodil teprve v roce 1985, a už má za sebou řadu profesních úspěchů. Spoluzaložil společnost B3net a v letech 2005 až 2007 působil jako výkonný ředitelmarketingové  firmy Crazy Tomato.V roce 2007 založil společnost Elephant Orchestra zabývající se internetovou propagací.

Musíte si přečíst

Komentář: Pohled venezuelským periskopem

Komentář: Andrejův marketingový náskok

Staveniště Krkonoše. Národní park zažívá stavební boom

Jan Žůrek z KPMG: Česko je někde uprostřed peletonu

Bankovní hackeři útočili v New Yorku. Odnesl to…

Itálii čeká v sobotu státní pohřeb. Počet obětí stoupl…

Michal Horáček: Jen já a lidi
Michal Horáček, známý textař a možný prezidentský kandidát, v pořadu Euro TV slibuje, že se v kampani obejde bez politických stran i sponzorů. Agituje za pragmatický vztah k Číně, ale zároveň zůstává zastáncem EU. Islám je podle něj s českým prostředím nekompatibilní.
Zhlédnout další videa