Internetové obchody expandují a míří do metra a za řidiči

20. října 2011, 14:01 - Dalibor Dostál
20. října 2011, 14:01

Internetové obchody pojilo od počátku pevné pouto s počítači. To už nyní neplatí. Největší internetové obchody hledají další možnosti, jak se dostat k zákazníkům.

Foto: Profimedia.cz

Společnost Mall.cz v úterý otevřela své obchody s drogerií v několika stanicích pražského metra.  Česko se tak stalo třetí zemí, kde podobné virtuální prodejny fungují. Na startu novinky se podílel rovněž výrobce drogerie Procter & Gamble.

Jak virtuální obchod funguje?  Ve stanicích Anděl, Muzeum, Náměstí Republiky a Flora si mohou lidé zkrátit čekání na soupravu a vybrané zboží si objednat jednoduše přes mobilní telefon. Doprava je přitom zdarma. Ve stanicích, kde virtuální drogerie fungují, jsou na sloupech „vystaveny“, podobně jako v běžném supermarketu, nabízené produkty. K nákupu pak stačí jen vytáhnout mobilní telefon, vyfotit speciální QR kódy vybraného produktu a pomocí aplikace, která zákazníka provede celou objednávkou, si zboží nakoupit.

Společný projekt virtuální prodejny nám přijde jako skvělý způsob, jak zákazníkům přinést něco netradičního, výhodného a navíc zábavného, navíc drogerie se u našich zákazníků setkává s velkým ohlasem. Oblíbené značky produktů nabízíme zákazníkům za výhodné ceny a s doručením až domů, takže se zákazník nemusí tahat s těžkými taškami,“ vysvětluje Per Král, marketingový ředitel Mall.cz. 

Věříme, že v dnešní době plné nejrůznějších technologií má tento netradiční prodejní kanál své místo a najde si své zákazníky,“ doplnil Juraj Králik z Procter&Gamble.  Z počítačů vystoupily i další významné internetové obchody. „Kasa.cz se dlouhodobě zaměřuje na kvalitu služeb, pohodlí nakupujících a komfortní služby s přidanou hodnotou. Plánuje proto otevírat další prodejny Kasahouse, které nebudou fungovat jako prosté výdejny, ale jako plnohodnotné prodejny s vyškoleným personálem a službami typu drive-in,“ řekla pro Profit.cz Jitka Součková, marketingová ředitelka Kasa.cz. Zákazníci si tak budou moci nakoupit zboží, aniž by museli vystoupit ze svého vozu.

Stejně jako kamenné obchody i e-shopy čekají v příštích týdnech nákupní žně. Z průzkumu, který si nechala Kasa.cz vypracovat, vyplývá, že více než polovina lidí plánuje nakupovat vánoční dárky v listopadu. Oproti loňskému roku, kdy si nákupy na poslední chvíli nechalo 39 procent  respondentů, letos nákupy na prosinec odkládá pouze 21 procent zákazníků. Celkově chce téměř polovina zákazníků utratit za vánoční dárky 2 až 5 tisíc korun.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Zdraží v roce 2018 energie? A je dobré si cenu elektřiny nebo plynu fixovat?
Odstupné při odchodu z práce? 9 věcí, na které se každý ptá
Senátní výbor podpořil větší práva vlastníků bytů vůči neplatičům
Jak dlouho pracují Evropané na stát?
Auta
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá,…
Galerie na středu: Nejlevnější rychlá kombi s výkonem od 200 koní na českém trhu
Honda Civic dostane naftový motor 1.6 i-DTEC. Koupíte ho ale až na jaře 2018
Řidičské průkazy: Skupiny, podskupiny, druhy vozidel a minimální věk pro udělení
BMW zveřejnilo první fotku nové Z4. Oficiálně se představí zítra
Technologie
GeForce na bázi Volty letos nebudou. Masová výroba na 12nm procesu začne koncem roku
Elektromobilů a hybridů u nás přibývá. Je jich přes jedno procento
Synology uvádí základní čtyřdiskový NAS. Je rychlejší a úspornější
Samsung za týden uvede Gear Fit 2 Pro, svůj nejlepší sportovní náramek
Tři virtuálové si chtěli nadále účtovat roamingové poplatky v EU
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít