Internetová reklama prý brzy předstihne rozhlas

10. dubna 2007, 00:00 - Nejdůležitější zprávy minulého týdne vybral Přemysl Houžvička<br />
10. dubna 2007, 00:00

Světové výdaje za reklamu na internetu v příštím roce poprvé překonají rozhlasovou reklamu. Uvedla to britská mediální agentura ZenithOptimedia. Proti předchozímu odhadu tak posunula tento milník o rok dříve. Podíl internetu na světových reklamních výdajích agentura odhaduje v příštím roce na osm procent, zatímco u rozhlasové reklamy na 7,9 procenta.

Přes deset procent reklamních příjmů vytváří internet v Norsku, Švédsku a Británii. ZenithOptimedia předpokládá, že za dva roky to bude v 11 zemích. Nejrychleji poroste trh s internetovou reklamou na Blízkém východě a ve střední a východní Evropě. V mnoha zemích se o nárůst postarají i vyšší světové ceny ropy. V Kataru by mohly výdaje za webovou propagaci v letech 2005 až 2009 vyskočit o 304 procent a v Egyptě agentura odhaduje tento nárůst na 221 procent.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít