Internetová reklama prý brzy předstihne rozhlas

10. dubna 2007, 00:00 - Nejdůležitější zprávy minulého týdne vybral Přemysl Houžvička<br />
10. dubna 2007, 00:00

Světové výdaje za reklamu na internetu v příštím roce poprvé překonají rozhlasovou reklamu. Uvedla to britská mediální agentura ZenithOptimedia. Proti předchozímu odhadu tak posunula tento milník o rok dříve. Podíl internetu na světových reklamních výdajích agentura odhaduje v příštím roce na osm procent, zatímco u rozhlasové reklamy na 7,9 procenta.

Přes deset procent reklamních příjmů vytváří internet v Norsku, Švédsku a Británii. ZenithOptimedia předpokládá, že za dva roky to bude v 11 zemích. Nejrychleji poroste trh s internetovou reklamou na Blízkém východě a ve střední a východní Evropě. V mnoha zemích se o nárůst postarají i vyšší světové ceny ropy. V Kataru by mohly výdaje za webovou propagaci v letech 2005 až 2009 vyskočit o 304 procent a v Egyptě agentura odhaduje tento nárůst na 221 procent.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče