Internetová reklama prý brzy předstihne rozhlas

10. dubna 2007, 00:00 - Nejdůležitější zprávy minulého týdne vybral Přemysl Houžvička<br />
10. dubna 2007, 00:00

Světové výdaje za reklamu na internetu v příštím roce poprvé překonají rozhlasovou reklamu. Uvedla to britská mediální agentura ZenithOptimedia. Proti předchozímu odhadu tak posunula tento milník o rok dříve. Podíl internetu na světových reklamních výdajích agentura odhaduje v příštím roce na osm procent, zatímco u rozhlasové reklamy na 7,9 procenta.

Přes deset procent reklamních příjmů vytváří internet v Norsku, Švédsku a Británii. ZenithOptimedia předpokládá, že za dva roky to bude v 11 zemích. Nejrychleji poroste trh s internetovou reklamou na Blízkém východě a ve střední a východní Evropě. V mnoha zemích se o nárůst postarají i vyšší světové ceny ropy. V Kataru by mohly výdaje za webovou propagaci v letech 2005 až 2009 vyskočit o 304 procent a v Egyptě agentura odhaduje tento nárůst na 221 procent.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče