Internetová reklama letos zaostává

24. dubna 2009, 00:00 - bay, ČTK
24. dubna 2009, 00:00

Ekonomické problémy se promítají i do objemu reklamy na internetu. V letošním roce se očekává výrazné zpomalení jejího růstu oproti loňsku.

Autor: Martin Siebert

V loňském roce činil objem reklamy na internetových serverech 5,085 miliardy korun a meziročně vzrostl o 47,7 procenta. Letošek má přinést zvýšení pouze o zhruba desetinu na 5,593 miliardy korun. Celkové loňské čisté reklamní příjmy jsou odhadovány na 3,259 miliardy až 3,409 miliardy korun.

Podle průzkumu Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) zůstává rozhodující formou takzvaná bannerová reklama. Její objem loni stoupl téměř o dvě třetiny na 3,179 miliardy korun.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít