Internetová reklama letos zaostává

24. dubna 2009, 00:00 - bay, ČTK
24. dubna 2009, 00:00

Ekonomické problémy se promítají i do objemu reklamy na internetu. V letošním roce se očekává výrazné zpomalení jejího růstu oproti loňsku.

Autor: Martin Siebert

V loňském roce činil objem reklamy na internetových serverech 5,085 miliardy korun a meziročně vzrostl o 47,7 procenta. Letošek má přinést zvýšení pouze o zhruba desetinu na 5,593 miliardy korun. Celkové loňské čisté reklamní příjmy jsou odhadovány na 3,259 miliardy až 3,409 miliardy korun.

Podle průzkumu Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) zůstává rozhodující formou takzvaná bannerová reklama. Její objem loni stoupl téměř o dvě třetiny na 3,179 miliardy korun.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče