Internetová reklama letos zaostává

24. dubna 2009, 00:00 - bay, ČTK
24. dubna 2009, 00:00

Ekonomické problémy se promítají i do objemu reklamy na internetu. V letošním roce se očekává výrazné zpomalení jejího růstu oproti loňsku.

Autor: Martin Siebert

V loňském roce činil objem reklamy na internetových serverech 5,085 miliardy korun a meziročně vzrostl o 47,7 procenta. Letošek má přinést zvýšení pouze o zhruba desetinu na 5,593 miliardy korun. Celkové loňské čisté reklamní příjmy jsou odhadovány na 3,259 miliardy až 3,409 miliardy korun.

Podle průzkumu Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) zůstává rozhodující formou takzvaná bannerová reklama. Její objem loni stoupl téměř o dvě třetiny na 3,179 miliardy korun.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Macron ve stopách Babiše
Velký dovolenkový speciál: jak nejlépe používat platební kartu na dovolené
Finance.cz nově najdete v aplikaci Tapito
Čeká naši společnost revoluční změna díky technologii blockchain?
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Auta
BMW X3 třetí generace je lehčí, rychlejší a nabídne klíč s…
Jaguar opět rozšířil nabídku motorů pro XE, XF a F-Pace. Nový dvoulitr 30t má 300 koní
Tradiční londýnská taxi dostanou elektrický pohon. Premiéra proběhne v Goodwoodu
Proč má být Kia Stinger tak dobrá? Protože na Nürbrugringu odjela desítky tisíc kilometrů
Test na pondělí: Porsche Macan 2.0T
Technologie
Další hardwarové chyby procesorů. AMD má problém v Ryzenu, Intel u Skylake a Kaby Lake
Facebook hledá v Hollywoodu originální skriptované pořady. „Vysílat“ by mohl brzy
Více Linuxu ve Windows Storu. Microsoft pro testování uvolnil dvě edice SUSE
Hvězdou YouTubu beze slov. Tyhle kanály vás budou bavit, i když se v nich nemluví
Tamron představil pořádné tele. První objektiv pro zrcadlovky s 22× zoomem
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít