Internetová reklama letos zaostává

24. dubna 2009, 00:00 - bay, ČTK
24. dubna 2009, 00:00

Ekonomické problémy se promítají i do objemu reklamy na internetu. V letošním roce se očekává výrazné zpomalení jejího růstu oproti loňsku.

Autor: Martin Siebert

V loňském roce činil objem reklamy na internetových serverech 5,085 miliardy korun a meziročně vzrostl o 47,7 procenta. Letošek má přinést zvýšení pouze o zhruba desetinu na 5,593 miliardy korun. Celkové loňské čisté reklamní příjmy jsou odhadovány na 3,259 miliardy až 3,409 miliardy korun.

Podle průzkumu Sekce vydavatelů internetových titulů (SVIT) zůstává rozhodující formou takzvaná bannerová reklama. Její objem loni stoupl téměř o dvě třetiny na 3,179 miliardy korun.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Revoluce? Už dnes si můžete objednat auto na solární pohon.…
Range Rover Velar nadchne už svým vzhledem. Ale tím to nekončí [první dojmy a velká galerie]
Španělský sourozenec Škody Kodiaq se bude jmenovat Donosti, Aran nebo Teide
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se mohlo zdát
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Technologie
Na podzim skončí podpora Windows 10 v1511. Toto vydání už skoro nikdo nepoužívá
Konkurence nebo ne, Intel měl v druhém čtvrtletí rekordní tržby. Zvedl i cíle pro celý rok
Microsoft ruší servisní kanály Current Branch a Current Branch for Business [Windows 10]
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilních zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít