Internetová reklama je v EU o 65 procent méně efektivní

24. května 2010, 11:57 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
24. května 2010, 11:57

Internetová reklama v EU je ve srovnání se Spojenými státy o 65% méně efektivní.

Autor: Martin Siebert

A na vině nemají být špatně vedené kampaně, ale fakt, že EU si mnohem více chrání své uživatele - například zákazem sledování uživatelů online pomocí cookies bez jejich vědomí. Nedávno proběhlá studie teď potvrdila, že takovýto zákrok snižuje efektivitu reklamního sdělení o celých 65%. S informací přišel Media Post.

Není bez překvapení, že největší zhoršení efektivity nastalo na internetových stránkách s obsahem pro různorodé cílové skupiny, minimálně se pak regulace projevila na webech, kde byl „předvýběr“ učiněn již samým zaměřením stránky (zmíněny jsou konkrétně rodičovské a cestovatelské weby).

Více na MarketingJournal.cz.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Najděte si novou práci do září
Plná zaměstnanost v ČR: čím jsme si ji zasloužili?
Obtěžují vás nevyžádané telefonáty? Návod, jak se jim vyhnout
O 20 % víc než loni: ceny bytů opět rostou
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Auta
Na Audi RS Q5 už čekat nemusíte. K dispozici je SQ5…
Retro na neděli: Ford GT40 vznikl jako pomsta značce Ferrari
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Galerie: Škoda Karoq se chlubí digitálním přístrojovým štítem. Taková věc tu ale byla už dávno
Nové BMW Z4 slibuje svobodu, ale počkáte si na ni až do jara 2018
Technologie
Až přijdou těžaři. Zásoby lithia v Krušných horách jsou velké, ruda ale není vydatná
První 120Hz 4K monitor je tu. S nižším rozlišením umí i 480 Hz a vyrábí ho dva nadšenci
Tento týden podcast Cnews FM nebude
Co přinese Intel Coffee Lake do lowendu? Máme parametry Pentií, takt až 3,9 GHz
Povinné ručení: Jak na změnu smlouvy a snížení ceny
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít