Internetová reklama je v EU o 65 procent méně efektivní

24. května 2010, 11:57 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
24. května 2010, 11:57

Internetová reklama v EU je ve srovnání se Spojenými státy o 65% méně efektivní.

Autor: Martin Siebert

A na vině nemají být špatně vedené kampaně, ale fakt, že EU si mnohem více chrání své uživatele - například zákazem sledování uživatelů online pomocí cookies bez jejich vědomí. Nedávno proběhlá studie teď potvrdila, že takovýto zákrok snižuje efektivitu reklamního sdělení o celých 65%. S informací přišel Media Post.

Není bez překvapení, že největší zhoršení efektivity nastalo na internetových stránkách s obsahem pro různorodé cílové skupiny, minimálně se pak regulace projevila na webech, kde byl „předvýběr“ učiněn již samým zaměřením stránky (zmíněny jsou konkrétně rodičovské a cestovatelské weby).

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče