Internetová reklama je v EU o 65 procent méně efektivní

24. května 2010, 11:57 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
24. května 2010, 11:57

Internetová reklama v EU je ve srovnání se Spojenými státy o 65% méně efektivní.

Autor: Martin Siebert

A na vině nemají být špatně vedené kampaně, ale fakt, že EU si mnohem více chrání své uživatele - například zákazem sledování uživatelů online pomocí cookies bez jejich vědomí. Nedávno proběhlá studie teď potvrdila, že takovýto zákrok snižuje efektivitu reklamního sdělení o celých 65%. S informací přišel Media Post.

Není bez překvapení, že největší zhoršení efektivity nastalo na internetových stránkách s obsahem pro různorodé cílové skupiny, minimálně se pak regulace projevila na webech, kde byl „předvýběr“ učiněn již samým zaměřením stránky (zmíněny jsou konkrétně rodičovské a cestovatelské weby).

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče