I nealko může být veselé

07. ledna 2008, 00:00 - Michaela Straková
07. ledna 2008, 00:00

Po bujarých oslavách konce roku vždy přichází lednové vystřízlivění. Veselo ale může být také s nealkoholickými nápoji, jak nám ukazují reklamy na Pepsi nebo minerální vody.

Ledové kostičky Nevejdou se vám klasické kostky ledu do plechovky? Zkuste mini ledy do mini plechovky Pepsi. Agentura: BBDO, Toronto.

Melounová svěžest

Minerálka vás osvěží stejně jako meloun. Usmívat se pak budete také tak. Ioli Natural Mineral Water. Agentura Spot JWT, Atény.

Kdo nepije, zkaktusovatí

Pokud nebudete dostatečně pít, stane se z vás souška. Nebo kaktus. Pro Tipperary Water zhotovila agentura Javelin/Y&R, Dublin.

Co je možné slyšet v metru

Hezká ukázka aktivní reklamy od Pepsi. BBDO Toronto připravilo zábavu pro cestující metrem. Spolu s Pepsi dostali zákazníci v obchodě i vstupní kód, který jim umožnil poslouchat hudební tracky během jinak nudné jízdy.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče