Hypermarkety vytlačují z trhu diskonty

25. června 2009, 16:30 - bay, ČTK
25. června 2009, 16:30

Hypermarkety jsou hlavním nákupním místem pro 43 procent českých domácností, zatímco loni je uvádělo 39 procent. Podíl diskontních prodejen mírně klesl na 23 procent.

Autor: Martin Siebert

Obrat všech tuzemských hypermarketů v loňském roce stoupl meziročně o sedm procent na rekordních více než 141 miliard korun. V Česku bylo otevřeno 15 nových hypermarketů a na konci loňského roku jich na tuzemském trhu bylo v provozu již téměř 250. Nejvíce hypermarketů měl Kaufland s 88 prodejnami, následovaný řetězcem Tesco s 57 hypermarkety.

Podle průzkumu společnosti Incoma GfK mají nejvíce pravidelných zákazníků obchodní řetězce Kaufland, Penny Market, Lidl, Albert a Jednota. Největší růst nákupu potravin letos zaznamenalo Tesco.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče