HYPERMARKET

10. listopadu 2003, 00:00 - admin
10. listopadu 2003, 00:00

Uniformní škatule s modrými pruhy a nápisem "nudle" nebo "kečup" jsou příjemnou vulgarizací posvátného obřadu nakupování a nakupování se vrací tam, kam patří: k banální obslužné činnosti, kterou si opatřím to, co potřebuji...

TRAFIKA

Jestliže kritici hypermarketů volají po idyle obchůdků v centru, je to archaismus a nebezpečná iluze, jejíž naplnění by přineslo leda tak dopravní kolaps. Myslím totiž, že problém není v tom, že nakupujeme v hypermarketech, ale že všechny ty blbosti kupujeme vůbec. Chladná funkčnost hypermarketů je jen adekvátní odpovědí na naše zvrhlé choutky.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Aston Martin DB11 dostal osmiválec 4,0 l bi-turbo od…
Galerie na středu: Vyplatí se nejoblíbenější auta s dieselem? Jen když najedete stovky tisíc km
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je uvnitř? (první dojmy)
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Technologie
Prohlížeč Vivaldi konečně dostane synchronizaci
AMD vydalo první Vegu 10, poloprofi kartu Radeon Vega Frontier Edition za 999$. Bez recenzí
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít