HYPERMARKET

10. listopadu 2003, 00:00 - admin
10. listopadu 2003, 00:00

Uniformní škatule s modrými pruhy a nápisem "nudle" nebo "kečup" jsou příjemnou vulgarizací posvátného obřadu nakupování a nakupování se vrací tam, kam patří: k banální obslužné činnosti, kterou si opatřím to, co potřebuji...

TRAFIKA

Jestliže kritici hypermarketů volají po idyle obchůdků v centru, je to archaismus a nebezpečná iluze, jejíž naplnění by přineslo leda tak dopravní kolaps. Myslím totiž, že problém není v tom, že nakupujeme v hypermarketech, ale že všechny ty blbosti kupujeme vůbec. Chladná funkčnost hypermarketů je jen adekvátní odpovědí na naše zvrhlé choutky.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít