HYPERMARKET

10. listopadu 2003, 00:00 - admin
10. listopadu 2003, 00:00

Uniformní škatule s modrými pruhy a nápisem "nudle" nebo "kečup" jsou příjemnou vulgarizací posvátného obřadu nakupování a nakupování se vrací tam, kam patří: k banální obslužné činnosti, kterou si opatřím to, co potřebuji...

TRAFIKA

Jestliže kritici hypermarketů volají po idyle obchůdků v centru, je to archaismus a nebezpečná iluze, jejíž naplnění by přineslo leda tak dopravní kolaps. Myslím totiž, že problém není v tom, že nakupujeme v hypermarketech, ale že všechny ty blbosti kupujeme vůbec. Chladná funkčnost hypermarketů je jen adekvátní odpovědí na naše zvrhlé choutky.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče