Menu Zavřít

Hvězdy 3D reklamy

9. 4. 2009
Autor: Euro.cz

Reklamní předměty nemusejí vždy skončit v koši

Kdo by v soutěži Hvězda 3D reklamy čekal klání autíček trčících v životní velikosti z bigboardů s reklamními „obaly“ zahalujícími rekonstruované památky, byl by zklamán.
Kdo se ale rád baví, ocení reklamní a dárkové předměty firem a institucí, od nichž by to možná ani nečekal.
Ve dvanácti základních kategoriích bylo z 80 přihlášených oceněno 28 předmětů. Ve zvláštní kategorii Reklamní předmět 3. milénia soutěžily dárky, které se na českém trhu ještě nerozdávaly. Absolutním vítězem soutěže se stala sazenice kávovníku v jutovém pytlíku, kterou značka Nescafé připravila jako dárek pro novináře při tiskové konferenci k akci „70 let Nescafé“.
Podobné reklamní dárky a předměty se většinou nedostanou mezi běžnou veřejnost, jejich výhodou jsou ale relativně nízké náklady na jeden reklamní účinek. A protože bývají předávány cíleně či osobně a obdarovaní je mohou využít v profesním či běžném životě, reklamní účinek se násobí.

popisky:
(hra)
Když zbude chvíle… V kategorii předmětů pro sport, hobby a volný čas zvítězila stolní hra Dotace! Od Státního fondu životního prostředí ji dostane každý žadatel o dotace z operačních programů resortu. Na rozdíl od skutečnosti je lze získat během pár desítek minut na vícero projektů, nicméně alespoň rámcovou představu o náročnosti dotačního řízení žadatel získá.

(izolátor + šperk)
Multifunkční izolátor. Ladné křivky lze nalézt i na místech, kde nemá běžný smrtelník co pohledávat. Váza, dóza a miska pro firmu ČEPS inspirovaná součástí sloupů vysokého napětí je dílem agentury Kuklík.CZ a zvítězila v kategorii předmětů pro 3. milénium. Sada šperků se stejnou tematikou od téže agentury zabodovala v kategorii manažerský dárek do pěti tisíc korun.

BRAND24

(formička)
Mýt netřeba. Forma na panáky od Whiteberry Production slouží k přípravě „sklenek“ z ledu, na jejichž dně je zobrazeno plastické logo zadavatele.

  • Našli jste v článku chybu?

Byl pro vás článek přínosný?

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).