Hvězdu vyhrálo „péefko“

24. března 2011, 09:50 - Profit, TZ
24. března 2011, 09:50

Nejlepším reklamním předmětem roku 2010 je Firemní "PF" agentury Kristian. Rozhodla o tom odborná porota soutěže Hvězda 3D reklamy, která vybírala vítěze z 99 prací od 56 přihlašovatelů.

Foto: Asociace 3D reklamy

Nejobsazenější kategorií byla „Aplikace motivu na 3D reklamu“, v níž se sešlo 31 prací (stejná práce mohla být přihlášena do několika kategorií). Jejím vítězem se stala propisovačka pivovaru Bernard s tlačítkem ve tvaru porcelánové pivní zátky.

Humpolecký pivovar byl úspěšný i v tzv. kategorii ročníku, která se tentokrát zaměřila na pivní sklenice a půllitry. Sada sklenic na čepování piva Bernard v ní získala první cenu, druhý skončil rohatý půllitr na Velkopopovický Kozel a třetí místo patří sklenici „Cesta pivních znalců“ od pivovarské skupiny K Brewery Trade.

Mezi přihlašovateli do kategorie Reklamní předmět 3. milénia, která je věnována dosud nerealizovaným návrhům reklamních předmětů, dominovala Lucie Volková z Fakulty umění a designu Univerzity Jana Evangelisty Purkyně. Její práce Ergonomický otvírák pivních lahví a Happy bowl získaly první a druhé místo.

Soutěž vyhlašuje Asociace 3D reklamy spolu se společností MIP Group. Garantem kategorie Pivní sklenice bylo Sdružení přátel piva, partnerem kategorie Reklamní kalendář či diář společnost Presco Group.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít