Hudba je věda

02. října 2009, 23:10 - David Kasl
02. října 2009, 23:10

ČVUT

České vysoké učení technické v Praze (ČVUT) spustilo novou marketingovou kampaň pro studenty středních škol. Mottem kampaně Oriloaded, na níž spolupracuje nejznámější český rapper Orion, je Hudba je věda a věda je ČVUT. Kampaň navazuje na loňských Sedm statečných, díky nimž vzrostl ČVUT počet přihlášek na školu, i na letošní Urychlovač, který propagoval fiktivní film a soutěžilo se v něm o výlet do Cernu. Na kampani Oriloaded se podílela agentura CityRat a arteliér Drawetc, partnery jsou Skupina ČEZ, Czech Data Systems, distributor Apple, Accenture, Moleda, Prestige a Cartoon. Více na: www.oriloaded.cz

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče