Article, show

Hudba je věda

02. října 2009, 23:10 - David Kasl
02. října 2009, 23:10

ČVUT

České vysoké učení technické v Praze (ČVUT) spustilo novou marketingovou kampaň pro studenty středních škol. Mottem kampaně Oriloaded, na níž spolupracuje nejznámější český rapper Orion, je Hudba je věda a věda je ČVUT. Kampaň navazuje na loňských Sedm statečných, díky nimž vzrostl ČVUT počet přihlášek na školu, i na letošní Urychlovač, který propagoval fiktivní film a soutěžilo se v něm o výlet do Cernu. Na kampani Oriloaded se podílela agentura CityRat a arteliér Drawetc, partnery jsou Skupina ČEZ, Czech Data Systems, distributor Apple, Accenture, Moleda, Prestige a Cartoon. Více na: www.oriloaded.cz

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Transfăgărășan s Mazdou MX-5 je zážitek, na jaký se jen tak…
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První majitelé se dočkají v říjnu
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového mistrovství
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Technologie
Velká aktualizace ovladačů u AMD. Mnohé novinky pro hráče, GPU Profiler pro vývojáře
Podoba referenčního Radeonu RX Vega je venku. AMD ho chce stavět proti GTX 1080
Ransomware v posledních dvou letech vydělal přes 25 milionů dolarů
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Bar na nových Macboocích Pro
Core i7-8700K má prý turbo 4,7 GHz. I při zátěži šesti jader může běžet nad 4 GHz
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít