Hudba je věda

02. října 2009, 23:10 - David Kasl
02. října 2009, 23:10

ČVUT

České vysoké učení technické v Praze (ČVUT) spustilo novou marketingovou kampaň pro studenty středních škol. Mottem kampaně Oriloaded, na níž spolupracuje nejznámější český rapper Orion, je Hudba je věda a věda je ČVUT. Kampaň navazuje na loňských Sedm statečných, díky nimž vzrostl ČVUT počet přihlášek na školu, i na letošní Urychlovač, který propagoval fiktivní film a soutěžilo se v něm o výlet do Cernu. Na kampani Oriloaded se podílela agentura CityRat a arteliér Drawetc, partnery jsou Skupina ČEZ, Czech Data Systems, distributor Apple, Accenture, Moleda, Prestige a Cartoon. Více na: www.oriloaded.cz

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít