Hráli na nervy zákazníka

16. února 2004, 00:00 - Stranu připravil Zdeněk Kubín
16. února 2004, 00:00

Pozitivní i negativní zkušenosti, které učinili podnikatelé již před delší dobou, mohou být inspirativní či varující a upozorňující i dnes. Potvrzují to jak některé články, které přetiskujeme z časopisu Průkopník z roku 1936, tak také pohled na stránky Profitu před deseti lety.

PROFIT PO DESETI LETECH….

Jednu z těchto zkušeností, zveřejněnou v Profitu č. 8/1994 v rubrice Na chybách se člověk učí, připomínáme: Počátkem loňského roku jsem se z důvodu rozrůstající firemní agendy rozhodl zakoupit počítač. Nabídka firmy, kterou jsem si vybral, se mi zdála výhodná a její pracovníci na mne působili profesionálním dojmem. Proto jsem byl překvapen, když ani ne po měsíci provozu došlo k poruše disketové jednotky. Po reklamaci této závady mi byl počítač na počkání opraven. Když jsem požádal o písemné potvrzení tohoto zákroku na mém počítači, nebylo mi vydáno s odůvodněním, že tak krátkou dobu opravy nemá význam sepisovat. Po určité době se projevila další závada. Nebylo možné zálohování dat a dokonce docházelo k poškozování dat na disketách. Po dvou dnech, kdy byl počítač v opravě, mi jej vrátili s tím, že mu vyměnili řadič a provedli testování disketových mechanik. Po převozu domů jsem zjistil, že jedna z nich je nefunkční. Po několika urgencích přijel firemní technik a zjistil, že tato disketová mechanika není vůbec zapojena. Za další dva měsíce došlo ke zhroucení harddisku, a tím také ke ztrátě dat. Po této závadě jsem u prodejce žádal o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Moji žádost však zamítli. Místo, aby mi vrátili peníze, nabídli mi za příplatek nový, výkonnější přístroj. Nakonec, doufaje, že nový počítač už bude bezporuchový, jsem tuto nabídku přijal. Když jsem na nový počítač instaloval software, zjistil jsem, že na místo 4 MB RAM má paměť pouze 1 MB RAM. Při reklamaci jsem byl přesvědčován, že to není možné. Nakonec za dva dny přijel technik. Zjistil, že tomu tak opravdu je a počítač opravil. Musím poznamenat, že to byl slušný člověk a za chybu kolegů se omluvil. Po všech útrapách to byla první a poslední omluva ze strany prodejce. Během měsíce dalšího provozu došlo ještě ke dvěma poruchám. Nyní se zdá být vše v pořádku, a tak doufám, že moje počítačová anabáze skončila.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Mají Češi na elektromobil? Hyundai hodlá rozšířit dojezd až na 500 kilometrů
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Jak napsat správně CV, aby vás pozvali na pohovor
Jak přijímat a posílat balíky do zahraničí aneb kdy se platí DPH a clo?
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Auta
BMW Z4 Concept byl neoficiálně odhalen těsně před premiérou…
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští rok dorazí také do Evropy
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Technologie
Další pohroma v cenách grafických karet na obzoru. GDDR5 tento měsíc zdražila o 30 %
Bitcoin přišel o rekord. Kryptoměnou Ethereum už proudí více transakcí
ČTÚ chce regulovat. Zjistil, že si mobilní operátoři málo konkurují
AMD vydalo speciální ovladač pro horníky. Zrychluje těžbu Etherea na Radeonech
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít