Hráli na nervy zákazníka

16. února 2004, 00:00 - Stranu připravil Zdeněk Kubín
16. února 2004, 00:00

Pozitivní i negativní zkušenosti, které učinili podnikatelé již před delší dobou, mohou být inspirativní či varující a upozorňující i dnes. Potvrzují to jak některé články, které přetiskujeme z časopisu Průkopník z roku 1936, tak také pohled na stránky Profitu před deseti lety.

PROFIT PO DESETI LETECH….

Jednu z těchto zkušeností, zveřejněnou v Profitu č. 8/1994 v rubrice Na chybách se člověk učí, připomínáme: Počátkem loňského roku jsem se z důvodu rozrůstající firemní agendy rozhodl zakoupit počítač. Nabídka firmy, kterou jsem si vybral, se mi zdála výhodná a její pracovníci na mne působili profesionálním dojmem. Proto jsem byl překvapen, když ani ne po měsíci provozu došlo k poruše disketové jednotky. Po reklamaci této závady mi byl počítač na počkání opraven. Když jsem požádal o písemné potvrzení tohoto zákroku na mém počítači, nebylo mi vydáno s odůvodněním, že tak krátkou dobu opravy nemá význam sepisovat. Po určité době se projevila další závada. Nebylo možné zálohování dat a dokonce docházelo k poškozování dat na disketách. Po dvou dnech, kdy byl počítač v opravě, mi jej vrátili s tím, že mu vyměnili řadič a provedli testování disketových mechanik. Po převozu domů jsem zjistil, že jedna z nich je nefunkční. Po několika urgencích přijel firemní technik a zjistil, že tato disketová mechanika není vůbec zapojena. Za další dva měsíce došlo ke zhroucení harddisku, a tím také ke ztrátě dat. Po této závadě jsem u prodejce žádal o odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz. Moji žádost však zamítli. Místo, aby mi vrátili peníze, nabídli mi za příplatek nový, výkonnější přístroj. Nakonec, doufaje, že nový počítač už bude bezporuchový, jsem tuto nabídku přijal. Když jsem na nový počítač instaloval software, zjistil jsem, že na místo 4 MB RAM má paměť pouze 1 MB RAM. Při reklamaci jsem byl přesvědčován, že to není možné. Nakonec za dva dny přijel technik. Zjistil, že tomu tak opravdu je a počítač opravil. Musím poznamenat, že to byl slušný člověk a za chybu kolegů se omluvil. Po všech útrapách to byla první a poslední omluva ze strany prodejce. Během měsíce dalšího provozu došlo ještě ke dvěma poruchám. Nyní se zdá být vše v pořádku, a tak doufám, že moje počítačová anabáze skončila.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Poroste rychleji USA nebo eurozóna? MMF upravil předpovědi
Která země má nejdražší tarify ve střední Evropě? ČR nebo Polsko?
Co je dobré vědět o základní daňové slevě?
Co je dobré vědět o exekucích? 2. díl: dědictví, společné jmění manželů a rozvod
Jaké je zadlužení českých domácností?
Auta
Subaru WRX STI proletělo Nürburgring téměř stejně rychle…
Mazda poprvé ukázala nový crossover CX-8. Bude to vlajková loď pro Japonsko
Bentley Continental GT Galene Edition je silniční jachta pro 30 movitých zákazníků
Suzuki Swift Sport nové generace se ukazuje na prvním obrázku. Atmosféra je minulostí
Jaguar XJR575: Nejrychlejší verze modelu XJ v historii zvládne až 300 km/h
Technologie
Malování zastřeleno nebude. Microsoft ho „uklidí“ do Windows Storu
Intel nový ovladač pro SoC Cloverview nevydá. Jak to bude s podporou Windows 10?
Vodní chlazení pro M.2 SSD. PCIe karty Alphacool chladí pasivem nebo vodním blokem
Threadrippery budou nakonec bez chladiče. Možná jich nebude dost a další informace
Opera 48 developer přidává snímání webů. Nezvládne ale vyfotit celou stránku
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít