Hotely zahájily „protikrizovou“ kampaň v zahraničí

04. června 2009, 00:00 - bay, ČTK
04. června 2009, 00:00

Pražské hotely dnes odstartovaly společnou reklamní kampaň v zahraničí za více než čtyři miliony korun. Cílem je zastavit odliv klientů v souvislosti s globální krizí.

Autor: Luděk Vycpálek

Čtyři desítky zařízení zahájily inzerci na velkých zahraničních rezervačních portálech Expedia.com a Hotels.com. Kampaň podle mluvčího agentury CzechTourism Filipa Remence potrvá čtyři měsíce. Jejím cílem je představit Prahu jako ideální místo pro dovolenou a přilákat tak zpět zahraniční turisty především z USA, Kanady, Británie, Německa, Francie, Itálie, Španělska a Skandinávie. K úspěchu reklamní akce má přispět slogan „Praha uchvátí vaše smysly“. Kampaň podpořilo i pražské letiště a Asociace hotelů a restaurací.

Hotely v české metropoli letos v prvním čtvrtletí vykázaly o 15 procent méně hostů než ve srovnatelném období loni. Počet zahraničních hostů dokonce klesl o 19 procent. Obsazená je pouze polovina lůžek.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít