Hotely zahájily „protikrizovou“ kampaň v zahraničí

04. června 2009, 00:00 - bay, ČTK
04. června 2009, 00:00

Pražské hotely dnes odstartovaly společnou reklamní kampaň v zahraničí za více než čtyři miliony korun. Cílem je zastavit odliv klientů v souvislosti s globální krizí.

Autor: Luděk Vycpálek

Čtyři desítky zařízení zahájily inzerci na velkých zahraničních rezervačních portálech Expedia.com a Hotels.com. Kampaň podle mluvčího agentury CzechTourism Filipa Remence potrvá čtyři měsíce. Jejím cílem je představit Prahu jako ideální místo pro dovolenou a přilákat tak zpět zahraniční turisty především z USA, Kanady, Británie, Německa, Francie, Itálie, Španělska a Skandinávie. K úspěchu reklamní akce má přispět slogan „Praha uchvátí vaše smysly“. Kampaň podpořilo i pražské letiště a Asociace hotelů a restaurací.

Hotely v české metropoli letos v prvním čtvrtletí vykázaly o 15 procent méně hostů než ve srovnatelném období loni. Počet zahraničních hostů dokonce klesl o 19 procent. Obsazená je pouze polovina lůžek.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče