Hotely zahájily „protikrizovou“ kampaň v zahraničí

04. června 2009, 00:00 - bay, ČTK
04. června 2009, 00:00

Pražské hotely dnes odstartovaly společnou reklamní kampaň v zahraničí za více než čtyři miliony korun. Cílem je zastavit odliv klientů v souvislosti s globální krizí.

Autor: Luděk Vycpálek

Čtyři desítky zařízení zahájily inzerci na velkých zahraničních rezervačních portálech Expedia.com a Hotels.com. Kampaň podle mluvčího agentury CzechTourism Filipa Remence potrvá čtyři měsíce. Jejím cílem je představit Prahu jako ideální místo pro dovolenou a přilákat tak zpět zahraniční turisty především z USA, Kanady, Británie, Německa, Francie, Itálie, Španělska a Skandinávie. K úspěchu reklamní akce má přispět slogan „Praha uchvátí vaše smysly“. Kampaň podpořilo i pražské letiště a Asociace hotelů a restaurací.

Hotely v české metropoli letos v prvním čtvrtletí vykázaly o 15 procent méně hostů než ve srovnatelném období loni. Počet zahraničních hostů dokonce klesl o 19 procent. Obsazená je pouze polovina lůžek.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče