Hospodářská Komora

06. března 2006, 00:00 - admin
06. března 2006, 00:00

HLAVNÍ MĚSTO ZLEPŠÍ SLUŽBY TURISTŮM Projekt „TourismEduca - vzdělávání pro cestovní ruch v Praze“ je součástí projektů v cestovním ruchu financovaných z prostředků Evropského sociálního fondu. Je jedním z příkladů, jak může Česká republika efektivně čerpat unijní peníze.

HLAVNÍ MĚSTO ZLEPŠÍ SLUŽBY TURISTŮM

Projekt „TourismEduca - vzdělávání pro cestovní ruch v Praze“ je součástí projektů v cestovním ruchu financovaných z prostředků Evropského sociálního fondu. Je jedním z příkladů, jak může Česká republika efektivně čerpat unijní peníze.

Realizace projektu, jehož cílem je zvýšit kvalifikaci a vzdělání pracovníků a firem působících v cestovním ruchu v Praze, začala v září loňského roku. Tehdy Hospodářská komora podepsala smlouvu o financování projektu z programu JPD 3 (Jednotný programový dokument pro Cíl 3 regionu hl. m. Praha). TourismEduca přinese zlepšení kvality produktů a poskytovaných služeb v cestovním ruchu. Tím zvýší šance hlavního města, aby si ho turisté zvolili jako cílovou destinaci, kde jim budou nabídnuty komplexní služby na úrovni ostatních metropolí. Projekt Hospodářské komory nabídne zájemcům z oboru cestovního ruchu a navazujících odvětví vzdělávací kurzy. Program kurzů je koncipován s ohledem na oblasti, kde je možné získané dovednosti rychle prakticky zužitkovat.

Nabídka zahrnuje pět kurzů, které obsahují vzdělávání v oblasti základních znalostí podnikatelského prostředí a podmínek podnikání v cestovním ruchu, marketingové dovednosti a postupy. Dále reklamu, propagaci a PR v cestovním ruchu, komunikaci v krizových situacích, faktor bezpečnosti a informační a poradenskou činnost. Podnikatelé, pracovníci veřejné správy i neziskové sféry mají možnost těchto kurzů využívat od února roku 2006. Protože časové možnosti i studijní zvyklosti jednotlivých adeptů kurzů jsou různé, je v nabídce možnost vybrat si z klasické formy účasti na výuce nebo zvolit distanční formu (e-learning) s využitím moderních informačních technologií. Případně lze oba přístupy kombinovat.

Velký důraz je kladen na odbornou úroveň výuky i na použitou metodiku, proto na projektu spolupracuje Česká centrála cestovního ruchu - CzechTourism a Policie České republiky.

Nové informace a dovednosti získané během kurzů mohou absolventi využít na společných workshopech, které představují pomyslný vrchol každého cyklu seminářů.

Akcí se účastní domácí i zahraniční odborníci. Jejich účast pomůže učinit z workshopů místo, kde si mohou absolventi kurzů doplnit vzdělání vzájemnou výměnou zkušeností a názorů a kde také získají nové kontakty.

Projekt TourismEduca si klade za cíl zvýšit konkurenceschopnost nabídky turistických produktů a služeb podnikatelů hlavního města Prahy tím, že lépe přizpůsobí nabídku trhu z pohledu nových vývojových trendů a neustále se měnících podmínek.

Tuto část připravuje Hospodářská komora ČR

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče