Hormonální znárodnění

14. listopadu 2012, 12:00 - Pavel Páral
14. listopadu 2012, 12:00

Evropská komise couvla se svým záměrem zavedení emisních povolenek v letecké dopravě a patrně ani nezpřísní emisní limity pro nákladní vozy. Že by návrat zdravého rozumu?

Letecké povolenky by srazily evropské dopravce drcené krizí nejspíše totálně do kolen, protože žádná mimoevropská země o takovém nesmyslu neuvažuje. A emisní limity u nákladních vozů jsou hodně drahá legrace, protože vyžadují obrovské výdaje do výzkumu a vývoje v automobilovém průmyslu, který teď prožívá asi nejtěžší časy od druhé světové války. Lecjakou firmu v oboru by to proto mohlo položit.

A mimochodem o tuposti zelené politiky Bruselu vypovídá dostatečně i to, že k nižším emisím dopravní techniky vede cesta dnes už prakticky jen přes snižování hmotnosti vozidel a letadel. To ale vyžaduje nasazení nových materiálů, zejména speciálních plastů a kompozitů. Jejich vývoj a použití však v Evropě komplikuje slabomyslná směrnice pro testování chemických výrobků známá pod zkratkou REACH. Vývoj i průmyslové nasazování nových materiálů proto bude do budoucna výsadou zemí, které nejsou ovládány sociálními inženýry se zelenými mozky. Tam budou vznikat výrobky s vysokou přidanou hodnotou chránící životní prostředí.

Ochránci kůrovců a kormoránů fakticky dopadají s úspěšností svých vědeckých teorií o ochraně klimatu jako vědečtí komunisté před léty, kdy každý jasně viděl, zda uspokojit potřeby pracujících dokáže lépe předvoj dělnické třídy, či zlý kapitalista.

Žel, naděje, že po fiasku s biopalivy, která násobně více škodí, než šetří přírodu, krachu dovozu solární energie ze Sahary, současného ústupu od emisních povolenek a dalších blamážích, nastane pod tlakem ekonomické reality návrat ke zdravému rozumu, je zcela marná. Evropská komise schválila návrh své komisařky na vydání směrnice, podle níž bude muset být do roku 2020 ve vedení firem, včetně privátních, čtyřicet procent žen. Jenže zde už nejde jen o nějaký komický projev náhlé ztráty intelektuálních schopností hormonálního původu, který bude mít nějaké ekonomické důsledky.


Čtěte další komentáře Pavla Párala:

Kočičí vláda

Banány zadarmo

Bulík na nose


Jde o zásadní zásah do vlastnických práv soukromých vlastníků. Omezení v tom, komu mohu a komu nemohu svěřit správu svého majetku, je pošlapáním soukromého vlastnictví nejtěžšího kalibru. A soukromé vlastnictví a jeho ochrana je jedním ze základních kamenů západní demokracie. Ta bez ní neexistuje, nikdy neexistovala a existovat nebude. Vědecký komunismus, pardon, feminismus, je zde.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Asus uvádí levnější 10Gb/s síťovku. XG-C100C stojí pod tři tisíce a umí i 2,5/5,0Gb režim
Sega vdechne život starým hrám. Na mobilech zdarma vydala Sonica a další pecky
Vědci vymysleli další způsob, jak udělat foťák tenký jako papír
Seznam zruší legendární mapy. Ale ne ty, které myslíte
Tahle zahnutá výloha je ve skutečnosti obří flexibilní OLED panel od LG
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít