Hormonální znárodnění

14. listopadu 2012, 12:00 - Pavel Páral
14. listopadu 2012, 12:00

Evropská komise couvla se svým záměrem zavedení emisních povolenek v letecké dopravě a patrně ani nezpřísní emisní limity pro nákladní vozy. Že by návrat zdravého rozumu?

Letecké povolenky by srazily evropské dopravce drcené krizí nejspíše totálně do kolen, protože žádná mimoevropská země o takovém nesmyslu neuvažuje. A emisní limity u nákladních vozů jsou hodně drahá legrace, protože vyžadují obrovské výdaje do výzkumu a vývoje v automobilovém průmyslu, který teď prožívá asi nejtěžší časy od druhé světové války. Lecjakou firmu v oboru by to proto mohlo položit.

A mimochodem o tuposti zelené politiky Bruselu vypovídá dostatečně i to, že k nižším emisím dopravní techniky vede cesta dnes už prakticky jen přes snižování hmotnosti vozidel a letadel. To ale vyžaduje nasazení nových materiálů, zejména speciálních plastů a kompozitů. Jejich vývoj a použití však v Evropě komplikuje slabomyslná směrnice pro testování chemických výrobků známá pod zkratkou REACH. Vývoj i průmyslové nasazování nových materiálů proto bude do budoucna výsadou zemí, které nejsou ovládány sociálními inženýry se zelenými mozky. Tam budou vznikat výrobky s vysokou přidanou hodnotou chránící životní prostředí.

Ochránci kůrovců a kormoránů fakticky dopadají s úspěšností svých vědeckých teorií o ochraně klimatu jako vědečtí komunisté před léty, kdy každý jasně viděl, zda uspokojit potřeby pracujících dokáže lépe předvoj dělnické třídy, či zlý kapitalista.

Žel, naděje, že po fiasku s biopalivy, která násobně více škodí, než šetří přírodu, krachu dovozu solární energie ze Sahary, současného ústupu od emisních povolenek a dalších blamážích, nastane pod tlakem ekonomické reality návrat ke zdravému rozumu, je zcela marná. Evropská komise schválila návrh své komisařky na vydání směrnice, podle níž bude muset být do roku 2020 ve vedení firem, včetně privátních, čtyřicet procent žen. Jenže zde už nejde jen o nějaký komický projev náhlé ztráty intelektuálních schopností hormonálního původu, který bude mít nějaké ekonomické důsledky.


Čtěte další komentáře Pavla Párala:

Kočičí vláda

Banány zadarmo

Bulík na nose


Jde o zásadní zásah do vlastnických práv soukromých vlastníků. Omezení v tom, komu mohu a komu nemohu svěřit správu svého majetku, je pošlapáním soukromého vlastnictví nejtěžšího kalibru. A soukromé vlastnictví a jeho ochrana je jedním ze základních kamenů západní demokracie. Ta bez ní neexistuje, nikdy neexistovala a existovat nebude. Vědecký komunismus, pardon, feminismus, je zde.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Jak mohou soukromé kuřácké kluby a spolky zničit restaurace, hospody i jejich majitele
Auta
Po Golfu dostal facelift i Volkswagen Golf Sportsvan.…
Další nádherná klasika na scéně. Gunther Werks představuje znovuzrozené Porsche 993
Když máte peníze, automobilky vám vyrobí opravdu cokoliv. Zde je důkaz
Mercedes-Maybach 6 Cabriolet ukazuje, jak budou vypadat superluxusní elektromobily
Test na pondělí: BMW M550i xDrive M Performance
Technologie
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Ryzeny Mobile pro notebooky mají integrovanou grafiku „Vega 8“ nebo „Vega 10“
QLED netáhne tak, jak by Samsung chtěl. Špičkové TV proto zlevňuje až o 25 000 Kč
ABBYY FineReader 14: zaostřeno na PDF (vyzkoušeno)
Microsoft dosáhl milníku. Hlas rozpozná stejně dobře jako člověk
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít