Hormonální znárodnění

14. listopadu 2012, 12:00 - Pavel Páral
14. listopadu 2012, 12:00

Evropská komise couvla se svým záměrem zavedení emisních povolenek v letecké dopravě a patrně ani nezpřísní emisní limity pro nákladní vozy. Že by návrat zdravého rozumu?

Letecké povolenky by srazily evropské dopravce drcené krizí nejspíše totálně do kolen, protože žádná mimoevropská země o takovém nesmyslu neuvažuje. A emisní limity u nákladních vozů jsou hodně drahá legrace, protože vyžadují obrovské výdaje do výzkumu a vývoje v automobilovém průmyslu, který teď prožívá asi nejtěžší časy od druhé světové války. Lecjakou firmu v oboru by to proto mohlo položit.

A mimochodem o tuposti zelené politiky Bruselu vypovídá dostatečně i to, že k nižším emisím dopravní techniky vede cesta dnes už prakticky jen přes snižování hmotnosti vozidel a letadel. To ale vyžaduje nasazení nových materiálů, zejména speciálních plastů a kompozitů. Jejich vývoj a použití však v Evropě komplikuje slabomyslná směrnice pro testování chemických výrobků známá pod zkratkou REACH. Vývoj i průmyslové nasazování nových materiálů proto bude do budoucna výsadou zemí, které nejsou ovládány sociálními inženýry se zelenými mozky. Tam budou vznikat výrobky s vysokou přidanou hodnotou chránící životní prostředí.

Ochránci kůrovců a kormoránů fakticky dopadají s úspěšností svých vědeckých teorií o ochraně klimatu jako vědečtí komunisté před léty, kdy každý jasně viděl, zda uspokojit potřeby pracujících dokáže lépe předvoj dělnické třídy, či zlý kapitalista.

Žel, naděje, že po fiasku s biopalivy, která násobně více škodí, než šetří přírodu, krachu dovozu solární energie ze Sahary, současného ústupu od emisních povolenek a dalších blamážích, nastane pod tlakem ekonomické reality návrat ke zdravému rozumu, je zcela marná. Evropská komise schválila návrh své komisařky na vydání směrnice, podle níž bude muset být do roku 2020 ve vedení firem, včetně privátních, čtyřicet procent žen. Jenže zde už nejde jen o nějaký komický projev náhlé ztráty intelektuálních schopností hormonálního původu, který bude mít nějaké ekonomické důsledky.


Čtěte další komentáře Pavla Párala:

Kočičí vláda

Banány zadarmo

Bulík na nose


Jde o zásadní zásah do vlastnických práv soukromých vlastníků. Omezení v tom, komu mohu a komu nemohu svěřit správu svého majetku, je pošlapáním soukromého vlastnictví nejtěžšího kalibru. A soukromé vlastnictví a jeho ochrana je jedním ze základních kamenů západní demokracie. Ta bez ní neexistuje, nikdy neexistovala a existovat nebude. Vědecký komunismus, pardon, feminismus, je zde.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Hypotéky 2017: Regulace má za důsledek unifikaci hypoték
OECD: Jak vysoké je maximální zdanění na straně zaměstnance?
Horko v práci? 5 tipů, jak na něj vyzrát
Aplikace na dovolenou: překladače a průvodci
Až pojedete autem k moři: 6 tipů, jak jezdit ekonomicky
Auta
Evora GT430 je nejvýkonnější silniční Lotus v historii. Za…
Skupina VW dodala v prvním pololetí zákazníkům přes pět milionů aut
Opel Insignia GSi má motor 2.0 T a je o 160 kg lehčí než OPC
Podívejte se na vzácné snímky exkluzivních aut ze sbírky brunejského sultána
Tři generace BMW 5 ve srovnání ojetin: E39 vs. E60 vs. F10
Technologie
RAM letos zdraží o rekordních 60 %, paměti Flash o třetinu. Příští rok je možné zlepšení
Ataribox se odhaluje. Máme první obrázky i nástin toho, co od konzole čekat
Spousta „interaktivních seriálů“ za pakatel. Humble Bundle má v akci hry od Telltale
Android se snadno připojí k síťovému disku nebo NASu. Google vydal Samba Client
Výrobci základních desek objevili průlomové chlazení napájecích kaskád. Díky Youtuberům
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít