Auto - reprezentacePoužívat v Evropě japonskou značku k prezentaci je ještě trochu nezvyklé. Rozhodně o to asijské automobilky ale velmi stojí. Nová Honda Accord na to navíc má.Podobně jako jiné automobilky i Hodna zachytila vlnu prezentovat auto jako nositele sportovního ducha.
Auto - reprezentace
Používat v Evropě japonskou značku k prezentaci je ještě trochu nezvyklé. Rozhodně o to asijské automobilky ale velmi stojí. Nová Honda Accord na to navíc má.
Podobně jako jiné automobilky i Hodna zachytila vlnu prezentovat auto jako nositele sportovního ducha. Tak činí i v případě pěkného splývavého sedanu Accord. Ačkoliv sport se může v novém vozu skrývat leda v jedinečně nízkém součiniteli odporu vzduchu a hodně zkosenému čelnímu sklu, stále je Accord automobilem, který přináší velmi stabilní a tichou jízdu a k tomu největší objem zavazadlového prostoru ve své třídě. Míru luxusu Hondy pozvedá dvouzónová klimatizace, kterou továrna dodává i do základního provedení. Pro pozornějšího znalce automobilů nezůstává skryta jemná dávka podobnosti s velmi úspěšnou Mazdou 6. Zvlášť patrné je to na předních světlometech i u koncových lamp. V elký podíl na příjemném dojmu dělá i hodně prostorný a bezpečný interiér zaujme i satelitní DVD naváděcí systém s dotykovou obrazovkou. Podle exkluzivního průzkumu japonské značky si pro nový Accord přijde jako typický zákazník ženatý muž ve věku 40 až 50 let, který se ovšem o nákupu dobře poradil s partnerkou a který pracuje úspěšně ve středním nebo vyšším managementu.
FOTO: HONDA