Hodně vydělávat, neutrácet a šetřit

02. května 2006, 00:00 - (ac)
02. května 2006, 00:00

Až do 6. května se v pražském Mánesu koná výstava reklamních plakátů a filmových spotů firmy Baťa u příležitosti 130. výročí narození Tomáše Bati (1876-1932). Výstavu pod záštitou hejtmana Zlínského kraje Libora Lukáše pořádá Nadace Tomáše Bati.

Návštěvníci mohou zhlédnout nejenom originály reklamních plakátů, ale i reklamní spoty, které byly promítány za první republiky v kinech, nebo ukázky z dokumentů o Baťovi. Nechybí propagační hesla typu „Hned se nám to dobře učí, když vklouzneme do papučí.“ Nebo firemní heslo „Mnoho vydělat, rozumně utrácet a šetřit.“ K vidění je též pracovní kalendář firmy - z 365 dnů v roce bylo pracovních celých 300. Volno zahrnovalo jen neděle, týden dovolené a pár státních svátků.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče