Hodně vydělávat, neutrácet a šetřit

02. května 2006, 00:00 - (ac)
02. května 2006, 00:00

Až do 6. května se v pražském Mánesu koná výstava reklamních plakátů a filmových spotů firmy Baťa u příležitosti 130. výročí narození Tomáše Bati (1876-1932). Výstavu pod záštitou hejtmana Zlínského kraje Libora Lukáše pořádá Nadace Tomáše Bati.

Návštěvníci mohou zhlédnout nejenom originály reklamních plakátů, ale i reklamní spoty, které byly promítány za první republiky v kinech, nebo ukázky z dokumentů o Baťovi. Nechybí propagační hesla typu „Hned se nám to dobře učí, když vklouzneme do papučí.“ Nebo firemní heslo „Mnoho vydělat, rozumně utrácet a šetřit.“ K vidění je též pracovní kalendář firmy - z 365 dnů v roce bylo pracovních celých 300. Volno zahrnovalo jen neděle, týden dovolené a pár státních svátků.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít