Hodinky pro Arnolda

21. srpna 2006, 00:00 - PETR BÝM <br />
21. srpna 2006, 00:00

PRODUCT PLACEMENT James Bond pro hodinářskou značku Omega vykonal už mnoho práce. Příklady táhnou a tak se na filmovém plátně objevují náramkové hodinky poměrně často. Třeba pro film Terminátor 3 dodala speciální model společnost Audemars Piguet.

PRODUCT PLACEMENT

James Bond pro hodinářskou značku Omega vykonal už mnoho práce. Příklady táhnou a tak se na filmovém plátně objevují náramkové hodinky poměrně často. Třeba pro film Terminátor 3 dodala speciální model společnost Audemars Piguet. Arnold Schwarzenegger měl v třetím „terminátorovém“ opusu na zápěstí hodinky Royal Oak T3, které jsou mimo jiné zajímavé svými gigantickými rozměry: 61 milimetrů na šířku, 57 milimetrů na délku a takřka 15 milimetrů (!) na výšku.

Rekordmanem v oblasti hodinářského product placementu je pravděpodobně americká společnost Hamilton. Její výrobky „hrály“ už ve zhruba třech stovkách filmových titulů, včetně takových, jako je Den nezávislosti či Man in Black. V případě této firmy vydělají opravdu všichni: producent posílí příjmovou stránku rozpočtu filmu, „inzerent“ prostřednictvím plátna dostává svůj výrobek do povědomí diváků a zkrátka nepřicházejí ani herci. „Hodinky, které hrály ve filmu, se k nám vrací a umísťují se v našem podnikovém muzeu. Herci pak dostanou tentýž model, ale nový,“ říká Alexandra Frey z firmy Hamilton.

Možná právě tak lze řešit problém, který se v těchto souvislostech občas objeví. „Herci mají poměrně oprávněný pocit, že část příjmů za product placement si zaslouží oni,“ osvětluje jednu z obtížnějších zákrut využívání tohoto typu reklamy v našich filmových poměrech producent Ondřej Trojan.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít