Hledají se logo a slogan digitalizace

13. listopadu 2006, 00:00 - Petr Kučera
13. listopadu 2006, 00:00

Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny. Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim.

Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny.

Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim. Jejím cílem je zajistit dostatečnou informovanost obyvatel a dalších subjektů v regionu Domažlicka o hlavních aspektech přechodu z analogového vysílání na digitální vysílání.

Návrhy loga a reklamního sloganu musí být technologicky neutrální a zpracovány tak, aby byly vhodné pro užití ve všech typech médií, zejména v tisku, plošné inzerci, letácích i v elektronických médiích, a na celém území České republiky. Návrhy tedy nesmí být regionálně zaměřené. Cena díla nesmí překročit 100 tisíc korun včetně DPH.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče