Hledají se logo a slogan digitalizace

13. listopadu 2006, 00:00 - Petr Kučera
13. listopadu 2006, 00:00

Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny. Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim.

Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny.

Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim. Jejím cílem je zajistit dostatečnou informovanost obyvatel a dalších subjektů v regionu Domažlicka o hlavních aspektech přechodu z analogového vysílání na digitální vysílání.

Návrhy loga a reklamního sloganu musí být technologicky neutrální a zpracovány tak, aby byly vhodné pro užití ve všech typech médií, zejména v tisku, plošné inzerci, letácích i v elektronických médiích, a na celém území České republiky. Návrhy tedy nesmí být regionálně zaměřené. Cena díla nesmí překročit 100 tisíc korun včetně DPH.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít