Hledají se logo a slogan digitalizace

13. listopadu 2006, 00:00 - Petr Kučera
13. listopadu 2006, 00:00

Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny. Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim.

Ministerstvo informatiky vyhlásilo soutěž na vytvoření loga a sloganu, který bude propagovat nastupující zemské digitální televizní vysílání (zkráceně DVB-T). Logo a slogan využije i v informační kampani určené obyvatelům Domažlicka, kde DVB-T začalo před několika dny.

Podle ministerstva má kampaň začít ještě letos na podzim. Jejím cílem je zajistit dostatečnou informovanost obyvatel a dalších subjektů v regionu Domažlicka o hlavních aspektech přechodu z analogového vysílání na digitální vysílání.

Návrhy loga a reklamního sloganu musí být technologicky neutrální a zpracovány tak, aby byly vhodné pro užití ve všech typech médií, zejména v tisku, plošné inzerci, letácích i v elektronických médiích, a na celém území České republiky. Návrhy tedy nesmí být regionálně zaměřené. Cena díla nesmí překročit 100 tisíc korun včetně DPH.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče