Hledá se Marketér roku

27. února 2006, 00:00 - (pk)
27. února 2006, 00:00

Soutěž o titul Marketér roku vyhlásila Česká marketingová společnost. Do soutěže mohou být nominováni marketingoví pracovníci firem a institucí působících v Česku, tedy i cizinci, kteří jsou zde zaměstnáni. Předpokladem je, aby navrhovaný vykonával odbornou funkci v marketingu nejméně po dobu tří let a v daném roce byl činný v oblasti marketingu.

Soutěž je nezávislá na oboru či formě podnikání. Nominace se tedy netýká pouze pracovníků z oblasti výrobní, obchodní, služeb či jiné praxe, ale i pracovníků z oblasti teorie, poradenství či vzdělávání v marketingu. Může jít jak o ziskovou, tak i neziskovou sféru. Nominace do soutěže mohou podávat právnické osoby, jednotlivci, svazy a společnosti, regionální úřady, instituce a další, jejichž předmětem zájmu je marketing. Pravidla soutěže připouštějí variantu, kdy odborný pracovník bude nominovat sám sebe. Součástí nominace je prohlášení o souhlasu navrhovaného. Manipulační poplatek za přihlášku činí 1000 korun.

Uzávěrka přihlášek je 10. dubna, slavnostní vyhlášení se uskuteční 11. května 2006 v Praze. Vítěz obdrží pamětní list a symbol soutěže, kterým je „moudrý delfín“ na zeměkouli.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít