Hledá se Marketér roku

27. února 2006, 00:00 - (pk)
27. února 2006, 00:00

Soutěž o titul Marketér roku vyhlásila Česká marketingová společnost. Do soutěže mohou být nominováni marketingoví pracovníci firem a institucí působících v Česku, tedy i cizinci, kteří jsou zde zaměstnáni. Předpokladem je, aby navrhovaný vykonával odbornou funkci v marketingu nejméně po dobu tří let a v daném roce byl činný v oblasti marketingu.

Soutěž je nezávislá na oboru či formě podnikání. Nominace se tedy netýká pouze pracovníků z oblasti výrobní, obchodní, služeb či jiné praxe, ale i pracovníků z oblasti teorie, poradenství či vzdělávání v marketingu. Může jít jak o ziskovou, tak i neziskovou sféru. Nominace do soutěže mohou podávat právnické osoby, jednotlivci, svazy a společnosti, regionální úřady, instituce a další, jejichž předmětem zájmu je marketing. Pravidla soutěže připouštějí variantu, kdy odborný pracovník bude nominovat sám sebe. Součástí nominace je prohlášení o souhlasu navrhovaného. Manipulační poplatek za přihlášku činí 1000 korun.

Uzávěrka přihlášek je 10. dubna, slavnostní vyhlášení se uskuteční 11. května 2006 v Praze. Vítěz obdrží pamětní list a symbol soutěže, kterým je „moudrý delfín“ na zeměkouli.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče