Hitachi vyzkouší reklamu na elektronickém papíře

18. prosince 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
18. prosince 2006, 00:00

Japonský výrobce elektroniky Hitachi otestuje v několika vlacích reklamu na elektronickém papíře, který snižuje spotřebu energie. Barevné elektronické reklamy budou na stejných místech jako tradiční papírové v interiéru některých vagonů na velmi frekventované trati z Tokia do Jamanote.

Na zkušebním provozu, který má v Japonsku premiéru, se bude podílet třicítka inzerentů.

Na obrazovkách se budou ve smyčkách střídat po dvou minutách reklamní plakáty s nepohyblivým obrazem. Elektronický papír nabízí rozlišení blízké tištěnému obrazu, ale na rozdíl od obrazovek s tekutými krystaly či diodových reklamních ploch spotřebovává energii jen při výměně plakátu.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Šéf mi čte e-maily. Je to v pořádku?
Dá se pracovat s invalidním důchodem? Jde to, ale...
Zaměstnávání a brigády mladistvých a jejich pracovní podmínky podle zákoníku práce
Silná Evropa je podle Merkelové pro USA výhodná
500 korun navíc pro rodinu s dětmi od července 2017?
Auta
Policie konečně dovolila hasičům zveřejnit fotky z nehody…
Test ojetiny: Volkswagen Golf VII je skvělý, ale dieselu bychom se vyhnuli
Kvíz na pátek: Poznáte, kterým autům patří tyto interiéry?
Audi S5 Cabriolet se přiblížilo k RS 5. Může za to Hans-Jürgen Abt
Toyota Yaris GRMN zní hodně naštvaně. Na český trh dorazí začátkem příštího roku
Technologie
Změny v pamětech cache a propojení jader. Jak se u Skylake-X zlepšil výkon na 1 MHz?
Aprílová GeForce GTX do USB skutečně existuje. Nvidia omezenou sérii rozdá
Google po letech ustoupil. Nebude číst vaše e-maily kvůli reklamě
Nvidia GeForce GT 1030 – jak se hraje na grafice za 2000 Kč (uživatelská recenze)
Cnews FM: Zneužívá Microsoft monopolní postavení vůči výrobcům antivirů? [podcast]
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít