Hitachi vyzkouší reklamu na elektronickém papíře

18. prosince 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
18. prosince 2006, 00:00

Japonský výrobce elektroniky Hitachi otestuje v několika vlacích reklamu na elektronickém papíře, který snižuje spotřebu energie. Barevné elektronické reklamy budou na stejných místech jako tradiční papírové v interiéru některých vagonů na velmi frekventované trati z Tokia do Jamanote.

Na zkušebním provozu, který má v Japonsku premiéru, se bude podílet třicítka inzerentů.

Na obrazovkách se budou ve smyčkách střídat po dvou minutách reklamní plakáty s nepohyblivým obrazem. Elektronický papír nabízí rozlišení blízké tištěnému obrazu, ale na rozdíl od obrazovek s tekutými krystaly či diodových reklamních ploch spotřebovává energii jen při výměně plakátu.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče