Hitachi vyzkouší reklamu na elektronickém papíře

18. prosince 2006, 00:00 - Přemysl Houžvička
18. prosince 2006, 00:00

Japonský výrobce elektroniky Hitachi otestuje v několika vlacích reklamu na elektronickém papíře, který snižuje spotřebu energie. Barevné elektronické reklamy budou na stejných místech jako tradiční papírové v interiéru některých vagonů na velmi frekventované trati z Tokia do Jamanote.

Na zkušebním provozu, který má v Japonsku premiéru, se bude podílet třicítka inzerentů.

Na obrazovkách se budou ve smyčkách střídat po dvou minutách reklamní plakáty s nepohyblivým obrazem. Elektronický papír nabízí rozlišení blízké tištěnému obrazu, ale na rozdíl od obrazovek s tekutými krystaly či diodových reklamních ploch spotřebovává energii jen při výměně plakátu.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít