Historicky první žihadla rozdána

07. listopadu 2007, 16:28 - Naděžda Kubalíková
07. listopadu 2007, 16:28

Neziskový sektor

Ocenění za nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň „Žihadlo 2007“ získaly v kategorii televizní spot Greenpeace, v kategorii rádiový spot Amnesty International ČR a v kategoriích tištěná reklama a internetový projekt obecně prospěšná společnost Partners Czech. Žihadlo vyhlásily letos poprvé Informační centrum neziskových organizací (ICN) a internetový portál www.neziskovky.cz jako vůbec první samostatnou soutěž sociální reklamy.
„Veřejně prospěšné reklamy spolu dosud soutěžily pouze v rámci zavedených soutěží a ocenění navíc získávaly vždy jen reklamní agentury, které kampaně zpracovávaly,“ vysvětlil Marek Šedivý, ředitel ICN. „Prostřednictvím Žihadla chceme ocenit především neziskové organizace, které kampaně zadávají, sehnaly potřebné finanční zdroje a věnovaly čas a nemalé úsilí úspěšnému průběhu kampaně.“ Do soutěže se přihlásilo celkem 27 neziskových organizací se zhruba 40 kampaněmi.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče