Historicky první žihadla rozdána

07. listopadu 2007, 16:28 - Naděžda Kubalíková
07. listopadu 2007, 16:28

Neziskový sektor

Ocenění za nejlepší veřejně prospěšnou reklamní kampaň „Žihadlo 2007“ získaly v kategorii televizní spot Greenpeace, v kategorii rádiový spot Amnesty International ČR a v kategoriích tištěná reklama a internetový projekt obecně prospěšná společnost Partners Czech. Žihadlo vyhlásily letos poprvé Informační centrum neziskových organizací (ICN) a internetový portál www.neziskovky.cz jako vůbec první samostatnou soutěž sociální reklamy.
„Veřejně prospěšné reklamy spolu dosud soutěžily pouze v rámci zavedených soutěží a ocenění navíc získávaly vždy jen reklamní agentury, které kampaně zpracovávaly,“ vysvětlil Marek Šedivý, ředitel ICN. „Prostřednictvím Žihadla chceme ocenit především neziskové organizace, které kampaně zadávají, sehnaly potřebné finanční zdroje a věnovaly čas a nemalé úsilí úspěšnému průběhu kampaně.“ Do soutěže se přihlásilo celkem 27 neziskových organizací se zhruba 40 kampaněmi.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít