Hezký, ale žíznivý mazel

10. dubna 2007, 00:00 - ERICH HANDL
10. dubna 2007, 00:00

VYZKOUŠELI JSME - NISSAN MURANO Nissan tvrdí - dáte si do našeho murana montážní přepážku a máte skvělý užitkový vůz na silnici i do terénu, vše s odpočtem DPH. Cenu 1 409 000 korun tak lze srazit o 19 procent. Je to dobrý tip na firemní auto?

VYZKOUŠELI JSME - NISSAN MURANO

Nissan tvrdí - dáte si do našeho murana montážní přepážku a máte skvělý užitkový vůz na silnici i do terénu, vše s odpočtem DPH. Cenu 1 409 000 korun tak lze srazit o 19 procent. Je to dobrý tip na firemní auto? velké auto není mnoho. Mnohem menší Škoda Octavia má skoro o sto litrů více! Přitom ještě něco místa zabere montážní přepážka, takže se prostor v zavazadelníku ještě o pár centimetrů zmenší. Jízda s muranem na asfaltu je komfortní, silný šestiválec jde dobře odspodu, převodovka je skvělá. Rychlost 200 kilometrů na dálnici není žádný problém, podvozek drží i v tomto tempu díky elektronické stabilizaci perfektně. Výtku si zaslouží jen trochu tvrdé pérování. A také spotřeba. Standardem murana je podle výrobce dvanáct litrů na sto kilometrů jízdy, my jsme jezdili i za čtrnáct. V nabídce přitom není žádný úspornější motor. Jaké je to v terénu? Se světlou výškou 18 centimetrů si murano může dovolit polní cesty i sněhové závěje. Auto má, na rozdíl od jiných SUV, možnost uzávěry diferenciálu, která ho „vyseká“ z bláta nebo písku. Na velké řádění přes překážky to ale není, při našem testu mimo silnici nás opustil jeden z podvozkových krytů, také zásahy křoví jsou na metalíze dost vidět. Murano je tedy spíše limuzínou než tahounem do těžkých podmínek nebo užitkovým vozem. Je to dostatečně reprezentativní auto pro majitele firmy, který nemusí příliš hledět na peníze. Má totiž vysokou spotřebu, nemalý příplatek za montáž přepážky a drahé povinné ručení. |TECHNICKÉ ÚDAJE | |
|model    typ vozu   motor    zdvihový objem    max.výkon    max. rychlost zrychlení 0-100 spotřeba kufr cena |Nissan Murano 3.5 V6 benzinový šestiválec 3,5 litru 172 kilowattů 200 km/h 8,9 sekundy 12,3 l/100 km 440 litrů
1 409 000 Kč vč. DPH | JAK SE HODÍ K PODNIKÁNÍ**

Murano zastoupí pohodlnou limuzínu, nemůže ale suplovat dodávku ani auto do těžkého terénu. Nečekejte také velké úspory - motor je žíznivý a odpočet DPH kazí fakt, že za přepážku se připlácí 19 tisíc korun.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Chcete změnit zdravotní pojišťovnu? Máte čas do 30. září, jinak až za půl roku
Čínské turbulence na trhu s kryptoměnami
Nepovinný PES by měl podnikatelům usnadnit práci. V čem a jak?
Co je dobré vědět o superhrubé mzdě?
Polil vás v hospodě číšník? Kdo to zaplatí?
Auta
Malý crossover XC40 má po premiéře. Bude to první Volvo s…
Kolik toho doopravdy utáhne nový Land Rover Discovery? Možná se budete divit
Mitsubishi oživí jméno Evolution. Bude to koncept spojující vše, co fanoušci nenávidí
Lamborghini Huracán Super Trofeo Evo je „levná“ cesta k závodění
Člověk převlečený za sedadlo? Ano, i to je při vývoji autonomních vozů potřeba
Technologie
Další průšvih s 10nm procesem Intelu? Některé čipy Cannon Lake byly údajně odloženy
Děravý CCleaner byl nakonec zákeřnější. Cisco doporučuje obnovu systémů ze zálohy
Hotová informační průtrž. Google za dva týdny přestaví tyhle smartphony a počítače
Vyšla přelomová verze Minecraftu pro mobily, konzole a Windows 10
HEIF podporují Dropbox a Google Photos, zato OneDrive (a Windows 10) nikoli
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít