Herci v seriálu používají běžné výrobky

04. října 2004, 00:00 - ANDREA CERQUEIROVÁ
04. října 2004, 00:00

ŘEDITELKA MARKETINGU A PR TELEVIZE PRIMA LINDA KOZÁKOVÁ: Seriál Rodinná pouta je díky svému rozsahu 104 díly v Česku rekordmanem. Výrobu prý financuje televize Prima pouze ze svých zdrojů. Vložené náklady se vyplácejí.

Reálné výrobky jsou vidět v řadě televizních seriálů i celovečerních filmů. V prřípadě Rodinných pout jde například o vybavení kuchyně.

ŘEDITELKA MARKETINGU A PR TELEVIZE PRIMA LINDA KOZÁKOVÁ: Seriál Rodinná pouta je díky svému rozsahu 104 díly v Česku rekordmanem. Výrobu prý financuje televize Prima pouze ze svých zdrojů. Vložené náklady se vyplácejí. Jak nákladný je projekt domácího seriálu Rodinná pouta? Kdy očekáváte, že se vložené náklady vrátí a přinesou zisk?

Náklady na výrobu každého dílu se pohybují hluboko pod hranicí jednoho milionu korun. Seriál Rodinná pouta se vyrábí průběžně, postupně se natáčejí další nové díly a vzhledem k jeho dosavadnímu úspěchu (každý díl sleduje zhruba 1,2-1,3 milionu diváků) se neobáváme žádných ztrát.

Potýkali jste se s nějakými finančními potížemi?

Nepotýkali, ani nepotýkáme. Před definitivním rozhodnutím o realizaci projektu byly provedeny důkladné analýzy, pečlivá příprava a zvažování všech okolností realizace. To vše přispělo k minimalizaci možností problémů.

Z jakých zdrojů je projekt financován?

Výhradně z vlastních zdrojů společnosti FTV Premiéra. To znamená, že seriál financujeme prostředky, které máme k dispozici, nikoli půjčkami či úvěry.

Spolupracujete s konkrétními firmami, jejichž loga se za protislužbu ve formě sponzorství či mediálního partnerství v seriálu objeví?

Velmi se snažíme o to, aby hrdinové v našem seriálu byli věrohodní a reální, koneckonců jde o seriál ze současnosti. Proto herci používají jako rekvizity běžně dostupné výrobky. To se týká i vybavení dekorací. Tyto předměty získáváme standardním způsobem, a to jak přímým nákupem, tak použitím věcí ze skladu produkční společnosti či rekvizit Prima TV.

Jak může určitá firma dostat do seriálu svůj produkt? Otázka nestojí tak, jak se může firma a její identifikační znaky dostat do seriálu, nýbrž tak, jaké předměty a vybavení pro seriál potřebujeme. Podle toho si vybíráme dodavatele. Vždy jde o standardní obchodní vztah. V závěrečných titulcích například můžete vidět logo firmy Tescoma, která dodala vybavení kuchyně a restaurace, jež je součástí dekorace. Uvažujete do budoucna o dalším podobném projektu?**

Rozhodně ano. Česká seriálová původní tvorba je mezi diváky velmi populární a je jednou z nejatraktivnějších součástí programové nabídky každé televize.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče