Henkel zvyšuje tržby

13. března 2006, 00:00 - KAREL JANKŮ
13. března 2006, 00:00

Tuzemská pobočka chemického koncernu Henkel loni zvýšila tržby na 3,3 miliardy korun, což je meziročně o 6,5 procenta více. Na českém trhu kosmetických prostředků firma zaujímá první místo se 17 procenty. Hodnota trhu pracích prostředků se loni propadla meziročně o 6,6 procenta.

Tuzemská pobočka chemického koncernu Henkel loni zvýšila tržby na 3,3 miliardy korun, což je meziročně o 6,5 procenta více. Na českém trhu kosmetických prostředků firma zaujímá první místo se 17 procenty.

Hodnota trhu pracích prostředků se loni propadla meziročně o 6,6 procenta. O 5,7 procenta se snížily výdaje na prostředky pro ruční mytí nádobí. Naopak výdaje na aviváže vzrostly o 12 procent a o více než 15 procent stouply výdaje na prostředky pro automatické mytí nádobí.

Trh kosmetiky v České republice v posledních třech letech stagnuje. Nejdůležitější oblastí tohoto trhu je vlasová a tělová kosmetika.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče