Henkel zvyšuje tržby

13. března 2006, 00:00 - KAREL JANKŮ
13. března 2006, 00:00

Tuzemská pobočka chemického koncernu Henkel loni zvýšila tržby na 3,3 miliardy korun, což je meziročně o 6,5 procenta více. Na českém trhu kosmetických prostředků firma zaujímá první místo se 17 procenty. Hodnota trhu pracích prostředků se loni propadla meziročně o 6,6 procenta.

Tuzemská pobočka chemického koncernu Henkel loni zvýšila tržby na 3,3 miliardy korun, což je meziročně o 6,5 procenta více. Na českém trhu kosmetických prostředků firma zaujímá první místo se 17 procenty.

Hodnota trhu pracích prostředků se loni propadla meziročně o 6,6 procenta. O 5,7 procenta se snížily výdaje na prostředky pro ruční mytí nádobí. Naopak výdaje na aviváže vzrostly o 12 procent a o více než 15 procent stouply výdaje na prostředky pro automatické mytí nádobí.

Trh kosmetiky v České republice v posledních třech letech stagnuje. Nejdůležitější oblastí tohoto trhu je vlasová a tělová kosmetika.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče