Hamé spouští nový web s chytrým vyhledáváním v katalogu

01. června 2012, 19:42 - Profit, TZ
01. června 2012, 19:42

Nový svěží design, zajímavé články, novinky a informace o produktech, chutné recepty, soutěže, chytré a uživatelsky přívětivé vyhledávání v katalogu výrobků.

Foto: Hamé

To vše lze nyní najít v novém, moderním a přehledném webu Hamé, který dobře vystihuje současné tendence značky Hamé směřující ke zvyšování kvality výroby v souvislosti s rozvojem dobrého jména a tradice. Webovou podobou naší „mise“ realizuje slovenské studio SCR graphics.

Novinky a značky především

Jedním z hlavních cílů nového webu je prezentace produktových novinek, kterým je na novém webu věnován dominantní prostor, a širokého portfolia značek rodiny Hamé, které si veřejnost mnohdy se společností Hamé nespojuje. Hamé totiž není jen „Májka – Zlaté dědictví“, ale například také Extra džemy, bagety a sendviče, sterilovaná zelenina, sladké sušenky, hotová jídla nebo kojenecká strava. Každá značka získala na webu svou vlastní podstránku s novinkami, videi, s možností vstupu do katalogu výrobků značky a s informacemi o soutěžích dané značky.

Zpřehlednění katalogu a vyhledávání výrobků

Rozšířené vyhledávání v rozsáhlém katalogu výrobků Hamé je nyní pro uživatele webu srozumitelnější a příjemnější. Při tvorbě přehledných filtrů pro vyhledávání v sortimentu Hamé a dalších našich značek jsme vycházeli z požadavků zákazníků a statistických dat analýz. Soustředili jsme se na vlastnosti, charakter a způsob konzumace výrobků, které zákazníci nejčastěji vyhledávají. Nově si tak uživatelé našeho webu mohou filtrovat výrobky podle toho, komu je produkt určen (např. dětské výrobky, výrobky pro Singles i pro náročné konzumenty) a podle druhu a místa spotřeby (výrobky na cesty, do práce, určené pro zdravou výživu, pro vaření nebo pro sváteční příležitost). Vyhledávat v katalogu lze i podle způsobu užití, např. pokud sháníte vhodné tipy jídel pro přesnídávku dětem do školy nebo třeba pro sladkou kuchyni. Samostatnou kategorií produktů jsou pak často vyhledávané DIA výrobky, výrobky bez lepku, bio výrobky, pikantní či ostré výrobky, bagetový sortiment nebo vegetariánská strava.

Nové aplikace, online soutěže a sociální sítě

Zajímavostí nového webu je online aplikace „Na co máš chuť?“, která podle mlsounova zadání prohledá širokou databázi produktů Hamé a najde pro něj to pravé. Milovníkům online soutěží a Facebooku budeme prostřednictvím webových stránek celý rok nabízet spoustu zábavy a zajímavých cen. O spokojenost svých „fanoušků“ se umíme postarat. Online komunita sdružující se okolo Hamé čítá tisíce příznivců, jejich řady se denně rozšiřují. Přímá komunikace s veřejností patří mezi naše současné priority.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče