Hamé spouští nový web s chytrým vyhledáváním v katalogu

01. června 2012, 19:42 - Profit, TZ
01. června 2012, 19:42

Nový svěží design, zajímavé články, novinky a informace o produktech, chutné recepty, soutěže, chytré a uživatelsky přívětivé vyhledávání v katalogu výrobků.

Foto: Hamé

To vše lze nyní najít v novém, moderním a přehledném webu Hamé, který dobře vystihuje současné tendence značky Hamé směřující ke zvyšování kvality výroby v souvislosti s rozvojem dobrého jména a tradice. Webovou podobou naší „mise“ realizuje slovenské studio SCR graphics.

Novinky a značky především

Jedním z hlavních cílů nového webu je prezentace produktových novinek, kterým je na novém webu věnován dominantní prostor, a širokého portfolia značek rodiny Hamé, které si veřejnost mnohdy se společností Hamé nespojuje. Hamé totiž není jen „Májka – Zlaté dědictví“, ale například také Extra džemy, bagety a sendviče, sterilovaná zelenina, sladké sušenky, hotová jídla nebo kojenecká strava. Každá značka získala na webu svou vlastní podstránku s novinkami, videi, s možností vstupu do katalogu výrobků značky a s informacemi o soutěžích dané značky.

Zpřehlednění katalogu a vyhledávání výrobků

Rozšířené vyhledávání v rozsáhlém katalogu výrobků Hamé je nyní pro uživatele webu srozumitelnější a příjemnější. Při tvorbě přehledných filtrů pro vyhledávání v sortimentu Hamé a dalších našich značek jsme vycházeli z požadavků zákazníků a statistických dat analýz. Soustředili jsme se na vlastnosti, charakter a způsob konzumace výrobků, které zákazníci nejčastěji vyhledávají. Nově si tak uživatelé našeho webu mohou filtrovat výrobky podle toho, komu je produkt určen (např. dětské výrobky, výrobky pro Singles i pro náročné konzumenty) a podle druhu a místa spotřeby (výrobky na cesty, do práce, určené pro zdravou výživu, pro vaření nebo pro sváteční příležitost). Vyhledávat v katalogu lze i podle způsobu užití, např. pokud sháníte vhodné tipy jídel pro přesnídávku dětem do školy nebo třeba pro sladkou kuchyni. Samostatnou kategorií produktů jsou pak často vyhledávané DIA výrobky, výrobky bez lepku, bio výrobky, pikantní či ostré výrobky, bagetový sortiment nebo vegetariánská strava.

Nové aplikace, online soutěže a sociální sítě

Zajímavostí nového webu je online aplikace „Na co máš chuť?“, která podle mlsounova zadání prohledá širokou databázi produktů Hamé a najde pro něj to pravé. Milovníkům online soutěží a Facebooku budeme prostřednictvím webových stránek celý rok nabízet spoustu zábavy a zajímavých cen. O spokojenost svých „fanoušků“ se umíme postarat. Online komunita sdružující se okolo Hamé čítá tisíce příznivců, jejich řady se denně rozšiřují. Přímá komunikace s veřejností patří mezi naše současné priority.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Potřebuje Fed skutečně snižovat svoji bilanci?
Porovnání cen másla v roce 1985 a 2017. Proč stojí máslo 50 Kč?
Adopce vs. pěstounská péče: svěří vám úřady dítě do péče?
Proč je v Česku drahé volání?
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Auta
Reálná spotřeba Bugatti Chiron? Není tak strašná, jak by se…
Rolls-Royce Phantom: Vlastní platforma, přes 130 kg zvukové izolace a komfort létajícího koberce
Kvíz na pátek: Poznáte auta podle fotografie?
Toužíte po luxusní prémiové ojetině? Kalkulace nákladů vás vrátí zpět na zem
Do prodeje jde velmi speciální Honda NSX. Zájemci za ni dají minimálně 12 milionů
Technologie
Konec řízené distribuce. Creators Update byl vypuštěn na všechna kompatibilních zařízení
Ryzen Threadripper byl „delidován“ na videu. Uvnitř se schovává překvapení
WhatsApp stále roste. Denně jej používá miliarda lidí, proteče jím 55 miliard zpráv
USB 3.2 se představuje. Zrychlí na 20 Gb/s i se starými kabely, mohlo by přijít už brzy
Google po sedmi letech vypnul Instant Search. Návrhy výsledků vyhledávání se již nezobrazují
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít