Halóóó, tady zákazník

Komerční sdělení

48% zákazníků nejraději firmám telefonuje. Víte, jak se cítí zákazník, který volá do vaší firmy? Dovolá se včas tomu správnému člověku? Způsob zákaznické péče ovlivňuje vaší ziskovost.

Podle průzkumu společnosti Northridge Group i v dnešním světě sociálních sítí, chatu nebo e-mailu preferuje polovina zákazníků pro řešení svých požadavků klasický telefon. Telefon, jako komunikační kanál, má podle studie nejvyšší míru vyřešení požadavku zákazníka. 87% respondentů uvádí vyřešení problému oproti 64% u e-mailu. Způsob, jakým odbavujete hovory, výrazně ovlivňuje spokojenost zákazníků a tím tedy i vaší ziskovost.

Když už vám zákazník zavolá, ukažte mu, že o něj stojíte. Nenechte ho čekat a spojte jej s kompetentním odborníkem. Vždy je efektivnější zvyšovat spokojenost stávajících zákazníků nebo nových, kteří vás sami osloví, než jen vyhledávat nové zákazníky.

Zákaznická linka

A jak toho dosáhnout? Zřiďte si jedno zákaznické číslo, které zákazník najde všude, např. na webu, v e-mailech, prospektech, reklamě. Toto číslo zapojte do firemního kontaktního centra/ call centra. U větší firmy to může být specializované oddělení s více operátory. U středně velké nebo menší mohou být do obsluhy zapojeni běžní zaměstnanci – obchodníci, technici, účetní, recepční, …

Příchozí hovory na zákaznickou linku jsou pak řazeny do fronty. Záleží na vás, jak frontu nastavíte. Buď dáte zákazníkovi možnost vybrat si z předvoleb podle jeho typu dotazu (např. objednávky, technická podpora, fakturace). Nebo budete hovory odbavovat přímo všemi operátory.

Call centrum v cloudu

Nejvýhodnější je vlastní firemní call centrum provozovat formou služby v cloudu. Nepotřebujete si kupovat žádné drahé zařízení, způsob řazení hovorů do front nebo přihlašování obsluhy zákaznického servisu, vše nastavíte přes webový prohlížeč. Hovory může obsluha vyřizovat odkudkoliv, z kanceláře i z domova. A díky statistikám máte přehled o všech hovorech. Takovéto virtuální call centrum VOIPEX TEAM dodává společnost IPEX.

Vše je podle Aukro.cz jednoduché

IPEX vám dokáže call centrum nasadit velmi rychle, můžete si jej nezávazně i vyzkoušet. Podle sdělení společnosti Aukro.cz je toto řešení spolehlivé a jednoduché na obsluhu.

Mohlo by vás zajímat

Finance
6 tipů, jak co nejlevněji vyměnit peníze v zahraničí na dovolené
Kde všude můžete v Česku prohlásit: „Zaplatím to bitcoinem“
ČNB reguluje výši hypoték. Kolik mohou banky půjčovat v zahraničí?
Vyřizování dětského pasu nenechávejte na poslední chvíli. Rychlopas se prodraží.
Praktický návod: jak začít s bitcoinem – výběr vhodné peněženky
Auta
Galerie na středu: Vyplatí se nejoblíbenější auta s…
Prohlédli jsme si nový Opel Grandland X. Jak prostorný je uvnitř? (první dojmy)
Škoda vyrobila už šest milionů Octavií
Na prodej je krásná Škoda 130 RS. Její cena vás ale pravděpodobně nepotěší
Kia Optima Sportswagon Plug-in Hybrid jezdí za 1,4 litru na 100 km
Technologie
AMD vydalo první Vegu 10, poloprofi kartu Radeon Vega Frontier Edition za 999$. Bez recenzí
Facebook ovládá celý svět. Má již 2 miliardy uživatelů
Tip: Jak skrýt ikonu Windows Defenderu v oznamovací oblasti? [Windows 10]
Ve Windows Storu se objevil neoficiální, ale funkcemi nabitý klient pro Google Play Music
Objevily se těžní verze Radeonů Polaris. Na trh se vrací RX 470, někdy i s výstupy
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít