Halóóó, tady zákazník

Komerční sdělení

48% zákazníků nejraději firmám telefonuje. Víte, jak se cítí zákazník, který volá do vaší firmy? Dovolá se včas tomu správnému člověku? Způsob zákaznické péče ovlivňuje vaší ziskovost.

Podle průzkumu společnosti Northridge Group i v dnešním světě sociálních sítí, chatu nebo e-mailu preferuje polovina zákazníků pro řešení svých požadavků klasický telefon. Telefon, jako komunikační kanál, má podle studie nejvyšší míru vyřešení požadavku zákazníka. 87% respondentů uvádí vyřešení problému oproti 64% u e-mailu. Způsob, jakým odbavujete hovory, výrazně ovlivňuje spokojenost zákazníků a tím tedy i vaší ziskovost.

Když už vám zákazník zavolá, ukažte mu, že o něj stojíte. Nenechte ho čekat a spojte jej s kompetentním odborníkem. Vždy je efektivnější zvyšovat spokojenost stávajících zákazníků nebo nových, kteří vás sami osloví, než jen vyhledávat nové zákazníky.

Zákaznická linka

A jak toho dosáhnout? Zřiďte si jedno zákaznické číslo, které zákazník najde všude, např. na webu, v e-mailech, prospektech, reklamě. Toto číslo zapojte do firemního kontaktního centra/ call centra. U větší firmy to může být specializované oddělení s více operátory. U středně velké nebo menší mohou být do obsluhy zapojeni běžní zaměstnanci – obchodníci, technici, účetní, recepční, …

Příchozí hovory na zákaznickou linku jsou pak řazeny do fronty. Záleží na vás, jak frontu nastavíte. Buď dáte zákazníkovi možnost vybrat si z předvoleb podle jeho typu dotazu (např. objednávky, technická podpora, fakturace). Nebo budete hovory odbavovat přímo všemi operátory.

Call centrum v cloudu

Nejvýhodnější je vlastní firemní call centrum provozovat formou služby v cloudu. Nepotřebujete si kupovat žádné drahé zařízení, způsob řazení hovorů do front nebo přihlašování obsluhy zákaznického servisu, vše nastavíte přes webový prohlížeč. Hovory může obsluha vyřizovat odkudkoliv, z kanceláře i z domova. A díky statistikám máte přehled o všech hovorech. Takovéto virtuální call centrum VOIPEX TEAM dodává společnost IPEX.

Vše je podle Aukro.cz jednoduché

IPEX vám dokáže call centrum nasadit velmi rychle, můžete si jej nezávazně i vyzkoušet. Podle sdělení společnosti Aukro.cz je toto řešení spolehlivé a jednoduché na obsluhu.

Mohlo by vás zajímat

Finance
Víte, kdo vlastní vaši banku? Ital, Rus, Rakušan, nebo Čech?
Jak napsat správně CV, aby vás pozvali na pohovor
Jak přijímat a posílat balíky do zahraničí aneb kdy se platí DPH a clo?
Která 3 slova zachránila před pěti lety euro?
Zdraží v roce 2018 energie? A je dobré si cenu elektřiny nebo plynu fixovat?
Auta
Hyundai ukázal nástupce vodíkového crossoveru ix35. Příští…
Volvo, Peugeot, Fiat a další vynechají autosalon ve Frankfurtu. Jsou to pro ně vyhozené peníze
Měření rychlosti na D1 v úseku Psáře – Soutice bezpečnost nezlepšilo a policie i MDČR to ví
Sháníte dvanáctiválcové kombi? Aston Martin vám ho prodá, praktické ale moc není
Galerie na středu: Nejlevnější rychlá kombi s výkonem od 200 koní na českém trhu
Technologie
Firefox x64 už je pro uživatele Windows výchozí. Je bezpečnější a stabilnější
AMD Ryzen 3 1200 a 1300X – Čtyřjádra za skvělé ceny (uživatelská recenze)
Nejprodávanějším smartphonem světa je iPhone 7, nezměnil to ani Galaxy S8
Nokia 8 je tady. Znovuzrozená značka konečně představila špičkový telefon
GeForce na bázi Volty letos nebudou. Masová výroba na 12nm procesu začne koncem roku
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít