Grada vydala knihu o reklamě

10. prosince 2007, 00:00 - Renata Bartošková
10. prosince 2007, 00:00

Nakladatelství Grada vydalo aktualizovanou verzi knihy Psychologie reklamy.

Čtenář v ní najde údaje o postojích české veřejnosti k reklamě, ke značkovému zboží i účinnosti reklamy na internetu. Jsou zde také příklady efektivních komunikačních kampaní i data o čtenosti deníků a časopisů, poslechu rozhlasových stanic i sledovanosti televizních kanálů. Hlavní autorkou knihy je Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti. Spolu s kolegy z oboru publikaci pokřtila v prostorách pražské restaurace Mánes.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče