Grada vydala knihu o reklamě

10. prosince 2007, 00:00 - Renata Bartošková
10. prosince 2007, 00:00

Nakladatelství Grada vydalo aktualizovanou verzi knihy Psychologie reklamy.

Čtenář v ní najde údaje o postojích české veřejnosti k reklamě, ke značkovému zboží i účinnosti reklamy na internetu. Jsou zde také příklady efektivních komunikačních kampaní i data o čtenosti deníků a časopisů, poslechu rozhlasových stanic i sledovanosti televizních kanálů. Hlavní autorkou knihy je Jitka Vysekalová, předsedkyně České marketingové společnosti. Spolu s kolegy z oboru publikaci pokřtila v prostorách pražské restaurace Mánes.

Mohlo by vás zajímat

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče