Grada křtila knihu o reklamě

16. dubna 2007, 00:00 - (rb)
16. dubna 2007, 00:00

Nakladatelství Grada Publishing pokřtilo knihu Reklama, s podtitulem Jak dělat reklamu. Kmotři knihy, Gustav Tomek a Dana Zadražilová, na ni slavnostně připili v rámci veletrhu Reklama Polygraf.

Nové, aktualizované a rozšířené vydání knihy opět připravili přední čeští odborníci na reklamu - předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová (třetí zleva) a bývalý prezident Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš (první zleva). Cílem vydání je představit nové trendy v marketingové komunikaci či zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče