Grada křtila knihu o reklamě

16. dubna 2007, 00:00 - (rb)
16. dubna 2007, 00:00

Nakladatelství Grada Publishing pokřtilo knihu Reklama, s podtitulem Jak dělat reklamu. Kmotři knihy, Gustav Tomek a Dana Zadražilová, na ni slavnostně připili v rámci veletrhu Reklama Polygraf.

Nové, aktualizované a rozšířené vydání knihy opět připravili přední čeští odborníci na reklamu - předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová (třetí zleva) a bývalý prezident Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš (první zleva). Cílem vydání je představit nové trendy v marketingové komunikaci či zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče