Grada křtila knihu o reklamě

16. dubna 2007, 00:00 - (rb)
16. dubna 2007, 00:00

Nakladatelství Grada Publishing pokřtilo knihu Reklama, s podtitulem Jak dělat reklamu. Kmotři knihy, Gustav Tomek a Dana Zadražilová, na ni slavnostně připili v rámci veletrhu Reklama Polygraf.

Nové, aktualizované a rozšířené vydání knihy opět připravili přední čeští odborníci na reklamu - předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová (třetí zleva) a bývalý prezident Asociace komunikačních agentur Jiří Mikeš (první zleva). Cílem vydání je představit nové trendy v marketingové komunikaci či zdůraznit společenskou odpovědnost reklamy.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít