Google Mapy testují sponzorované zobrazování cen hotelů

24. března 2010, 11:48 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
24. března 2010, 11:48

Další užitečnou funkci připravili vývojáři Google pro Google Maps.

Autor: Flickr.com

Po testování sponzorovaných ikon, jehož jsme v dnešních dnech svědky například v Sydney, se na mapách Googlu testuje nové rozšíření - možnost zobrazovat ceny hotelů včetně filtru, kterým uživatel nastaví datum a délku pobytu.

Celé to funguje jednoduše - pokud uživatel zadá do vyhledávání klíčové slovo „hotel“ a název lokality, získá přehled cen hotelů v kontextovém okně. Jak sami tvůrci přiznávají, zobrazí se pouze sponzorované odkazy.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít