Google Mapy testují sponzorované zobrazování cen hotelů

24. března 2010, 11:48 - IKE, <a target="_blank" href="http://www.m-journal.cz">MarketingJournal.cz</a>
24. března 2010, 11:48

Další užitečnou funkci připravili vývojáři Google pro Google Maps.

Autor: Flickr.com

Po testování sponzorovaných ikon, jehož jsme v dnešních dnech svědky například v Sydney, se na mapách Googlu testuje nové rozšíření - možnost zobrazovat ceny hotelů včetně filtru, kterým uživatel nastaví datum a délku pobytu.

Celé to funguje jednoduše - pokud uživatel zadá do vyhledávání klíčové slovo „hotel“ a název lokality, získá přehled cen hotelů v kontextovém okně. Jak sami tvůrci přiznávají, zobrazí se pouze sponzorované odkazy.

Více na MarketingJournal.cz.

Mohlo by vás zajímat

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

Hry pro příležitostné hráče