Goldbach Czech Republic vstupuje na český trh

06. října 2011, 10:51 - Profit, TZ
06. října 2011, 10:51

Goldbach Group, jeden z významných subjektů evropského mediálního trhu, rozšiřuje aktivity na český trh a zakládá společnost Goldbach Czech Republic.

Foto: Profimedia.cz

Goldbach Czech Republic je základem další expanze Goldbach Group v České republice, zaměřené hlavně na elektronickou komunikaci. Společnost působí v řadě evropských zemí a nabízí kontinuální integraci online a offline médií. V České republice doposud Goldbach Group působila prostřednictvím vlastněného mediálního zastupitelství ARBOinteractive.

Jednatelem společnosti Goldbach Czech Republic je Jan Václav Čep, ten k rozšíření aktivit do České republiky říká: „Rozšíření aktivit Goldbach Group zpřístupní českým firmám možnosti evropské reklamy na špičkové technické úrovni. Naším cílem je stát se jedničkou v této oblasti i na českém trhu.

Goldbach Czech Republic se stává zastřešující značkou pro další expanzi a rozšíření služeb, nad rámec stávajících aktivit v internetové reklamě. Cílem je integrace obchodních aktivit v oblasti televizní, mobilní, outdoorové i rádiové reklamy pod jednu střechu. 

Klientům v České republice Goldbach Czech Republic nabídne možnosti marketingové a reklamní služby Goldbach Audience, specializující se na internetovou reklamu. Goldbach Audience umožňuje cílenou výkonnostní inzerci s využitím specializovaných databází a prozatím je nabízena ve Švýcarsku, Německu, Rakousku, Chorvatsku, Slovinsku, Srbsku a Rumunsku.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče