GfK Czech

09. května 2011, 15:45 - Naděžda Kubalíková
09. května 2011, 15:45

Ředitel pro obchod a marketing

Jiří Svoboda

Novým ředitelem pro obchod a marketing v GfK Czech se stal Jiří Svoboda. V pozici nahradil Jaroslava Jíru, který přijal pracovní nabídku od České pojišťovny. V GfK bude mít Svoboda na starost marketing a bude odpovědný za obchod v segmentech Finance, Automotive, Telco, Utilities a Social. Obchodní ředitelkou pro segmenty Consumer, HealthCare a Media nadále zůstává Hana Říhová. Hlavním úkolem Jiřího Svobody bude rozvoj obchodních příležitostí a stabilizace obchodních a marketingových aktivit. Tím navazuje na tříletý proces transformace GfK Czech, ukončený ke konci loňského roku, jehož hlavním smyslem byla modernizace výzkumu a zavedení přísných kvalitativních standardů, jež dalece přesahují běžnou tuzemskou praxi.
Svoboda má bohaté zkušenosti z výzkumu trhu, působí v něm už od roku 1993. V uplynulém roce pracoval jako nezávislý konzultant a manažer, předtím byl ředitelem Pražské správy sociálního zabezpečení. Jiří Svoboda má titul MBA z Escuela Superior de Marketing y Administracion v Barceloně, v Česku vystudoval VŠE. Hovoří anglicky.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče