GfK Czech

09. května 2011, 15:45 - Naděžda Kubalíková
09. května 2011, 15:45

Ředitel pro obchod a marketing

Jiří Svoboda

Novým ředitelem pro obchod a marketing v GfK Czech se stal Jiří Svoboda. V pozici nahradil Jaroslava Jíru, který přijal pracovní nabídku od České pojišťovny. V GfK bude mít Svoboda na starost marketing a bude odpovědný za obchod v segmentech Finance, Automotive, Telco, Utilities a Social. Obchodní ředitelkou pro segmenty Consumer, HealthCare a Media nadále zůstává Hana Říhová. Hlavním úkolem Jiřího Svobody bude rozvoj obchodních příležitostí a stabilizace obchodních a marketingových aktivit. Tím navazuje na tříletý proces transformace GfK Czech, ukončený ke konci loňského roku, jehož hlavním smyslem byla modernizace výzkumu a zavedení přísných kvalitativních standardů, jež dalece přesahují běžnou tuzemskou praxi.
Svoboda má bohaté zkušenosti z výzkumu trhu, působí v něm už od roku 1993. V uplynulém roce pracoval jako nezávislý konzultant a manažer, předtím byl ředitelem Pražské správy sociálního zabezpečení. Jiří Svoboda má titul MBA z Escuela Superior de Marketing y Administracion v Barceloně, v Česku vystudoval VŠE. Hovoří anglicky.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče