Geniální tah Volkswagenu

09. ledna 2006, 00:00 - (eha)
09. ledna 2006, 00:00

GLOSAOd časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat.

GLOSA

Od časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat. Stalo se tak před uvedením felicie, octavie i první verze fabie. Teď to zažíváme před odhalením její druhé generace, ke kterému dojde na únorovém ženevském autosalonu.

Neustálé úniky fotek těsně před premiérou nemůžou být náhodné. Je zřejmé, že jde o geniální marketingový tah Volkswagenu, který má skrytou formou propagovat nový model. Národ vždy po únicích snímků diskutuje několik týdnů o jejich pravosti a nové auto se lidem vryje do paměti. A o to přeci v reklamě jde.

Mohlo by vás zajímat

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

  • Daniel Stein Kubín: Slova jsou jen slova, surf a poušť…

Hry pro příležitostné hráče