Geniální tah Volkswagenu

09. ledna 2006, 00:00 - (eha)
09. ledna 2006, 00:00

GLOSAOd časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat.

GLOSA

Od časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat. Stalo se tak před uvedením felicie, octavie i první verze fabie. Teď to zažíváme před odhalením její druhé generace, ke kterému dojde na únorovém ženevském autosalonu.

Neustálé úniky fotek těsně před premiérou nemůžou být náhodné. Je zřejmé, že jde o geniální marketingový tah Volkswagenu, který má skrytou formou propagovat nový model. Národ vždy po únicích snímků diskutuje několik týdnů o jejich pravosti a nové auto se lidem vryje do paměti. A o to přeci v reklamě jde.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče