Geniální tah Volkswagenu

09. ledna 2006, 00:00 - (eha)
09. ledna 2006, 00:00

GLOSAOd časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat.

GLOSA

Od časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat. Stalo se tak před uvedením felicie, octavie i první verze fabie. Teď to zažíváme před odhalením její druhé generace, ke kterému dojde na únorovém ženevském autosalonu.

Neustálé úniky fotek těsně před premiérou nemůžou být náhodné. Je zřejmé, že jde o geniální marketingový tah Volkswagenu, který má skrytou formou propagovat nový model. Národ vždy po únicích snímků diskutuje několik týdnů o jejich pravosti a nové auto se lidem vryje do paměti. A o to přeci v reklamě jde.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče