Geniální tah Volkswagenu

09. ledna 2006, 00:00 - (eha)
09. ledna 2006, 00:00

GLOSAOd časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat.

GLOSA

Od časů, kdy německý Volkswagen koupil mladoboleslavskou Škodovku, opakuje se vždy před oficiálním uvedením nového modelu stejný scénář. Těsně před premiérou uniknou do některého z německých motoristických časopisů fotografie auta. Automobilka pak buďto jejich pravost popře, nebo je odmítne komentovat. Stalo se tak před uvedením felicie, octavie i první verze fabie. Teď to zažíváme před odhalením její druhé generace, ke kterému dojde na únorovém ženevském autosalonu.

Neustálé úniky fotek těsně před premiérou nemůžou být náhodné. Je zřejmé, že jde o geniální marketingový tah Volkswagenu, který má skrytou formou propagovat nový model. Národ vždy po únicích snímků diskutuje několik týdnů o jejich pravosti a nové auto se lidem vryje do paměti. A o to přeci v reklamě jde.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít