Gates prodává Razorfish

17. srpna 2009, 02:00 - Petr Bayer
17. srpna 2009, 02:00

Softwarový gigant Microsoft prodá svou reklamní agenturu Razorfish francouzskému reklamnímu koncernu Publicis. Cena činí 530 milionů dolarů (téměř deset miliard korun) v hotovosti a akciích.

Microsoft a Publicis rovněž podepsaly dohodu o prohloubení spolupráce v oblasti digitální reklamy. Publicis je již nyní v digitální reklamě jedničkou a Razorfish představuje jeho největší konkurenci. Digitální reklama je jediným sektorem reklamního průmyslu, který vykazuje růst i v době světové hospodářské krize.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče