Gates prodává Razorfish

17. srpna 2009, 02:00 - Petr Bayer
17. srpna 2009, 02:00

Softwarový gigant Microsoft prodá svou reklamní agenturu Razorfish francouzskému reklamnímu koncernu Publicis. Cena činí 530 milionů dolarů (téměř deset miliard korun) v hotovosti a akciích.

Microsoft a Publicis rovněž podepsaly dohodu o prohloubení spolupráce v oblasti digitální reklamy. Publicis je již nyní v digitální reklamě jedničkou a Razorfish představuje jeho největší konkurenci. Digitální reklama je jediným sektorem reklamního průmyslu, který vykazuje růst i v době světové hospodářské krize.

Mohlo by vás zajímat

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

  • Jaroslav Žlábek: Na jedno nabití ujedeme 1000 kilometrů

Hry pro příležitostné hráče