Franšíza Husky CZ bez poplatků

07. října 2011, 19:19 - ing. Marcela Alföldi Šperkerová
07. října 2011, 19:19

Maloobchod ing.

Na rozvoj firmy prostřednictvím franšíz vsadil výrobce outdoorových potřeb Husky CZ. Zájemcům o provozování sportovní prodejny s logem Husky Outdoor Shop nabízí poměrně unikátní podmínky. „Nejde o nákladný projekt. Podnikatelům pomůžeme vytvořit byznys plán, připravíme jim vizualizaci prodejny a zajistíme jim peníze na její vybavení. Úprava obchodu vyjde asi tak na šest až sedm set tisíc korun, přičemž splácet je mohou až po půl roce fungování. Jedinou vstupní investicí je tedy nákup zboží,“ vysvětluje majitel společnosti Husky Petr Brůna. Výrazným bonusem je i to, že firma nepožaduje po franšízantech žádné licenční poplatky. Běžně se přitom ceny licencí pohybují kolem půl milionu korun a další poplatky dosahují od jednoho do patnácti procent z obratu. Letos už drobní podnikatelé otevřely tři nové prodejny Husky v Litvínově, Lounech a Mladé Boleslavi. Firma plánuje poskytnout licenci celkem deseti až dvanácti franšízantům. Společnost Husky, která prodává jen vlastní výrobu, v tuzemsku provozuje dalších šestnáct vlastních obchodů. Nemíří přitom do nákupních středisek, ale vsadila na koncept kamenných značkových prodejen v centrech měst. Orientuje se na klientelu ve střední a vyšší příjmové skupině. Vedle outdoorových oděvů jim nabízí i široké spektrum kempinkového vybavení. „Letos přišla největší krize, která jde napříč celým spektrem maloobchodu. Lidé šetří. Myslím, že o mnoho lépe nebude ani příští rok, očekávám spíše stagnaci,“ míní majitel Husky. Firma se ale nemusela potýkat s výrazným propadem obratu díky tomu, že jí o osm procent rostly prodeje turistických potřeb. Tržby společnosti letos dosáhnou čtvrt miliardy korun, z toho zhruba třetina pochází z exportu. Nejvýznamnějším trhem je Slovensko následované Ruskem, Francií a Německem. „V této zemi si dokonce distributoři otevírají také přímo specializované Husky prodejny,“ doplňuje Brůna. Husky je trojkou domácího trhu za společnostmi Hudysport a Hannah.
V České republice působí zhruba 150 franšízových sítí, přičemž loni se vyrovnal počet domácích značek zahraničním. Do pětice společností s největším počtem franšízových poboček patří firmy Teta drogerie, prodejny Hruška, Hudební škola Yamaha, maloobchodní síť Brněnka a minipekárny Fornetti.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Česko - nová brána japonských investic do EU?
Paradoxy životního pojištění: Češi se bojí úrazů, největším rizikem jsou ale nemoci
8 mýtů o zdravotním pojištění
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Auta
Harley-Davidson drasticky překopal nabídku, Dyna a Softail…
Hyundai i30 N: Krátké svezení s dalším korejským dítětem Alberta Biermanna
Z nuly na 161 km/h za 3,8 s? Už za tři roky si takové auto budete moci koupit
Galerie na středu: 10 fascinujících traktorů, kvůli kterým se budete chtít stát zemědělcem
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Technologie
Zoner Photo Studio bylo příliš levné, proto tvůrci u verze X zavedli předplatné
Internet si při zatmění Slunce ulevil. Američané vyšli ven a koukali na oblohu
Asus uvádí monitory s technologií ELMB. Low motion blur konečně i pro LCD s FreeSync
Bixby je u nás dřív než Cortana. Samsung v Česku spustil hlasového asistenta
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít