Francouzská vzdušná vize

03. března 2003, 00:00 - Připravil Karel Nový, auta@profit.cz
03. března 2003, 00:00

Snaha zaujmout i vyprovokovat k posunu v designu, takové úkoly dostala už krátce před pařížským autosalonem studie se jménem Citroen Airdream.Jedné pozoruhodnosti si lze všimnout hned: název! Francouzská automobilka zcela odhodila národní rezervovanost vůči všemu anglickému a zvolila tak, aby Svět porozuměl.

Snaha zaujmout i vyprovokovat k posunu v designu, takové úkoly dostala už krátce před pařížským autosalonem studie se jménem Citroen Airdream.

Jedné pozoruhodnosti si lze všimnout hned: název! Francouzská automobilka zcela odhodila národní rezervovanost vůči všemu anglickému a zvolila tak, aby Svět porozuměl. Airdream - vzdušný sen. I v tiskových materiálech je pohonné jednotce (3.0i V6 150kW/210k) věnována pozornost ke konci. Výrobce co nejvíc akcentoval designová řešení automobilu. Zvenčí působí aerodynamicky i robustní linie - dokulata vedená maska s lesklými lištami uprostřed cudně se přiznávajícími k továrnímu znaku - uvnitř zvítězil akcent vize užitečnosti v budoucnosti.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít