Francouzská vzdušná vize

03. března 2003, 00:00 - Připravil Karel Nový, auta@profit.cz
03. března 2003, 00:00

Snaha zaujmout i vyprovokovat k posunu v designu, takové úkoly dostala už krátce před pařížským autosalonem studie se jménem Citroen Airdream.Jedné pozoruhodnosti si lze všimnout hned: název! Francouzská automobilka zcela odhodila národní rezervovanost vůči všemu anglickému a zvolila tak, aby Svět porozuměl.

Snaha zaujmout i vyprovokovat k posunu v designu, takové úkoly dostala už krátce před pařížským autosalonem studie se jménem Citroen Airdream.

Jedné pozoruhodnosti si lze všimnout hned: název! Francouzská automobilka zcela odhodila národní rezervovanost vůči všemu anglickému a zvolila tak, aby Svět porozuměl. Airdream - vzdušný sen. I v tiskových materiálech je pohonné jednotce (3.0i V6 150kW/210k) věnována pozornost ke konci. Výrobce co nejvíc akcentoval designová řešení automobilu. Zvenčí působí aerodynamicky i robustní linie - dokulata vedená maska s lesklými lištami uprostřed cudně se přiznávajícími k továrnímu znaku - uvnitř zvítězil akcent vize užitečnosti v budoucnosti.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče