Article, show

Francouzská šelma trhá český asfalt

07. června 2004, 00:00 - ERICH HANDL auta@profit.cz
07. června 2004, 00:00

NOVÝ PEUGEOT 407 Automobilky ze země galského kohouta se stále více spoléhají na avantgardní tvary. Nejdříve přišel na český trh Renault Mégane, který připomíná žehličku, od prvního června se zase prodává Peugeot 407. Co lze pod jeho dynamickou karoserií čekat?

NOVÝ PEUGEOT 407

Automobilky ze země galského kohouta se stále více spoléhají na avantgardní tvary. Nejdříve přišel na český trh Renault Mégane, který připomíná žehličku, od prvního června se zase prodává Peugeot 407. Co lze pod jeho dynamickou karoserií čekat?

Začněme tím, co zatím očekávat nelze - základní verzi vozu. Ta bude k mání až v září. Za nejlevnější „šessetsedmičku“ tak zájemce zaplatí 694 000 korun. K výběru už jsou ale všechny motorické jednotky, tři benzinové agregáty a dva diesely. Jaký stroj budou pohánět? Nový Peugeot je zástupcem střední třídy, mezi jeho hlavní konkurenty patří Škoda Superb, VW Passat, Ford Mondeo, Renault Laguna a Mazda 6. Přední část struktury vozu byla pečlivě propracována za účelem zvýšení pasivní bezpečnosti. Umožňuje prý lépe rozdělit energii nárazu a nabídnout nezbytnou tuhost pro ochranu cestujících při čelní srážce. Zároveň má dostatek potřebné pružnosti pro zajištění ochrany chodců a kompatibility při kolizi s lehčími vozidly. Vůz je v základní výbavě nabit elektronikou, má elektronický stabilizační systém ESP nové generace s ABS, ASR, elektronickým rozdělovačem brzdných sil a podporou brždění v kritických situacích. V sériové výbavě je rovněž zahrnuto sedm airbagů včetně kolenního, na přání je možno vybavit vůz až devíti airbagy. Komfort je údajně zajištěn odhlučněním interiéru a prvky výbavy na přání jako jsou například dvouzónová automatická klimatizace či audiosoustava s přehrávačem CD.

JAKÉ MÁ 407 MOTORY?

V nabídce motorů figuruje zcela nový dieselový agregát 1.6 HDI s filtrem pevných částic (FAP) s výkonem 110 koní. Silnější 2.0 HDI rovněž s FAP má výkon zvýšený na 136 k oproti původnímu výkonu 110 koní. Rovněž modernizované jsou zážehové agregáty 2.2 16V (nově s šestistupňovou manuální převodovkou) a 3.0 V6 spojený výhradně s šestistupňovou automatickou převodovkou.

**CENY MODELU 2.0 HDI

Verze Cena (Kč)

Executive 794 000

Dynamic 799 000

Pack Executive 864 000

Pack Dynamic 869 000

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Zisky mobilních operátorů? Přes 10 miliard korun ročně
OSVČ a výdajový paušál v praktických příkladech
Kdy jsou vaše peníze na internetbanking v ohrožení?
Konec vesnických prodejen? Vyřeší jejich ztrátovost dotace?
"Bude to dobrý rok," banky a stavební spořitelny počítají výsledky v polovině roku 2017
Auta
Transfăgărășan s Mazdou MX-5 je zážitek, na jaký se jen tak…
Škoda odstartovala sériovou výrobu modelu Karoq. První majitelé se dočkají v říjnu
První autonomní Kamaz bude nasazen během fotbalového mistrovství
Po Francii chce prodej aut se spalovacím motorem zakázat také Velká Británie
Galerie na středu: Na tyto tříválce vám nestačí ani půl milionu
Technologie
Velká aktualizace ovladačů u AMD. Mnohé novinky pro hráče, GPU Profiler pro vývojáře
Podoba referenčního Radeonu RX Vega je venku. AMD ho chce stavět proti GTX 1080
Ransomware v posledních dvou letech vydělal přes 25 milionů dolarů
Chrome 60 lepí 40 děr a podporuje Touch Bar na nových Macboocích Pro
Core i7-8700K má prý turbo 4,7 GHz. I při zátěži šesti jader může běžet nad 4 GHz
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít