Franchise Club ovládly rozum i emoce

26. března 2007, 00:00 - Renata Bartošková (rb)
26. března 2007, 00:00

O rozumu a emocích ve službách obchodu přednášela v březnovém Franchise Clubu předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová (na fotografii). Představila zde knihu Jak dělat reklamu, kterou napsala spolu s odborníkem na reklamu Jiřím Mikešem. Příští setkání Franchise Clubu bude ve středu 11.

dubna. Téma - jak restaurace T. G. I. Friday’s pečují o kvalitu zaměstnanců - se zaměří na originální metody výběru, přípravy, školení, tréninku a hodnocení zaměstnanců používané v této mezinárodní franchisingové síti.

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít