Franchise Club ovládly rozum i emoce

26. března 2007, 00:00 - Renata Bartošková (rb)
26. března 2007, 00:00

O rozumu a emocích ve službách obchodu přednášela v březnovém Franchise Clubu předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová (na fotografii). Představila zde knihu Jak dělat reklamu, kterou napsala spolu s odborníkem na reklamu Jiřím Mikešem. Příští setkání Franchise Clubu bude ve středu 11.

dubna. Téma - jak restaurace T. G. I. Friday’s pečují o kvalitu zaměstnanců - se zaměří na originální metody výběru, přípravy, školení, tréninku a hodnocení zaměstnanců používané v této mezinárodní franchisingové síti.

Hodnocení

Zaujala Vás tato zpráva?
Ohodnoťte ji

Loading

Děkujeme za Vaše hodnocení

Komentáře

Mohlo by vás zajímat

Finance
Kolik stojí dítě v první, druhé a třetí třídě
Ceny nemovitostí rostou a hovoří se i o realitní bublině. Je na čase prodat investiční byt?
Dovolená bez problémů? Tak to pozor na peníze, dopravu a exotiku
Dotace na fotovoltaiku: Od září až 150 tisíc korun na větší systémy
5 aplikací, které vás ochrání před otravnými telefonáty z call centra
Auta
Ken Block opět divočí s Fiestou, tentokrát v terénu
Android 8.0 je tady. Jmenuje se Oreo a řeší jeden hlavní problém
Mazda připravuje čtyřválec se třemi turby, jedno bude elektrické
BMW M5 (G30) oficiálně: Má 600 koní, vypínatelný pohon všech kol a jede 305 km/h
Jak vybrat pneumatiky na auto: Základní otázky a odpovědi
Technologie
Procesory Coffee Lake pro desktop přijdou na trh v říjnu, signalizuje Intel
Virtuální realita je dostupnější. HTC Vive zlevňuje o 7000 Kč
Otázky a odpovědi: Jak vybrat pneumatiky na auto?
Google prý po dvou letech uvede další vlastní počítač
Stvořen k přetaktování. HP představilo svůj nejlepší notebook pro hráče
Hry pro příležitostné hráče
Zavřít