Franchise Club ovládly rozum i emoce

26. března 2007, 00:00 - Renata Bartošková (rb)
26. března 2007, 00:00

O rozumu a emocích ve službách obchodu přednášela v březnovém Franchise Clubu předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová (na fotografii). Představila zde knihu Jak dělat reklamu, kterou napsala spolu s odborníkem na reklamu Jiřím Mikešem. Příští setkání Franchise Clubu bude ve středu 11.

dubna. Téma - jak restaurace T. G. I. Friday’s pečují o kvalitu zaměstnanců - se zaměří na originální metody výběru, přípravy, školení, tréninku a hodnocení zaměstnanců používané v této mezinárodní franchisingové síti.

Mohlo by vás zajímat

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

  • Aleš Kučera: Chvíli potrvá, než se lidé naučí se státem…

  • Ondřej Kania: Otevřeme další dvě školy

  • Martin Burda: Bankám v Česku ujíždí vlak

  • Mnislav Zelený Atapana: Přítel amazonských indiánů

  • Jan Bílý: Nebuď uštvaný manažer. Buď král!

Hry pro příležitostné hráče