fototečka

11. dubna 2005, 00:00 - foto: profimedia.cz
11. dubna 2005, 00:00

Rodinný pivovar Bernard podporuje prodej svého piva billboardy s paradoxy dnešní doby. Tyto už má připravené, ale zatím nikde nevisí. Firma se koncem minulého týdne rozhodla, že ještě počká... Foto autor| foto: profimedia.

Rodinný pivovar Bernard podporuje prodej svého piva billboardy s paradoxy dnešní doby. Tyto už má připravené, ale zatím nikde nevisí. Firma se koncem minulého týdne rozhodla, že ještě počká…

Foto autor| foto: profimedia.cz

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče