Fototečka

30. ledna 2006, 00:00 - admin
30. ledna 2006, 00:00

Se zajímavým marketingovým nápadem přišla společnost Aquamat, která produkuje nealkoholické nápoje. Na svůj nápoj Fromin Antimun věší visačku s nápisem „Prevence proti ptačí chřipce“. Už jej prý dokonce dostávají zaměstnanci ruzyňského letiště jako ochrannou pomůcku.

foto: Profit - Martin Siebert

Mohlo by vás zajímat

Další videa z Euro TV
  • Petr Čáp z GO parking: Jsme více než parkoviště

  • Krátké povídání s Dlouhým Vladimírem

  • Jiří Grund: Za předražené ceny mobilních tarifů mohou…

  • Firma s hypotékami za 22 miliard

  • Nejnadějnější český export: STRV vyvíjí z Prahy aplikace…

  • Petr Zahradník v Euro TV: Evropa se změní, brzo a hodně

  • Martin Komárek: Už nebudu klukem z plakátu

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

Hry pro příležitostné hráče
Zavřít