FOTO - fototečka

29. března 2005, 00:00 - foto: Profit - Martin Siebert
29. března 2005, 00:00

DOBRÝ NÁPAD je někdy stokrát lepší než drahá bezpečnostní technika. Majitel zlatnického krámku spoléhá na to, co velmi dobře funguje i na silnicích. Značka s radarem (byť není ani zdaleka tak vtipná jako upozornění na dveřích tohoto pražského obchůdku) obvykle zpomalí i superagresivní řidiče.

DOBRÝ NÁPAD je někdy stokrát lepší než drahá bezpečnostní technika.

Majitel zlatnického krámku spoléhá na to, co velmi dobře funguje i na silnicích. Značka s radarem (byť není ani zdaleka tak vtipná jako upozornění na dveřích tohoto pražského obchůdku) obvykle zpomalí i superagresivní řidiče.

Mohlo by vás zajímat

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

  • Je o mě zájem, říká expremiér Jiří Paroubek v Euro TV

  • Pavel Ryba - muž, který Čechům prodá ročně tunu zlata

  • Majitel textilky Juta a senátor Hlavatý: V Senátu by…

  • Jan Hawelka: kavárenská hvězda z Mostu

Hry pro příležitostné hráče