FOTO - fototečka

29. března 2005, 00:00 - foto: Profit - Martin Siebert
29. března 2005, 00:00

DOBRÝ NÁPAD je někdy stokrát lepší než drahá bezpečnostní technika. Majitel zlatnického krámku spoléhá na to, co velmi dobře funguje i na silnicích. Značka s radarem (byť není ani zdaleka tak vtipná jako upozornění na dveřích tohoto pražského obchůdku) obvykle zpomalí i superagresivní řidiče.

DOBRÝ NÁPAD je někdy stokrát lepší než drahá bezpečnostní technika.

Majitel zlatnického krámku spoléhá na to, co velmi dobře funguje i na silnicích. Značka s radarem (byť není ani zdaleka tak vtipná jako upozornění na dveřích tohoto pražského obchůdku) obvykle zpomalí i superagresivní řidiče.

Mohlo by vás zajímat

  • Jiří Strach: Nejsem kaskadér. Bál bych se vložit peníze…

  • Radomil Doležal z CzechTrade: Nejvíc náš těší, když…

  • Největší mýty o bolesti zad

  • Profesor Sameš: Porucha lícního nervu není legrace

  • Rekola mění dopravu v českých městech

  • Roman Šmucler: Češky jsou posedlé zvětšováním prsou

  • Vinař Pavel Chrást: Víno se v Česku předražuje

  • Finance.cz pozvaly klienty na curling

  • Adam Hazdra: Třetina lidí je v práci nespokojených

Hry pro příležitostné hráče